simalarion Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Tror f.... meg jeg har mistet den f........ nøkkelen Det står at "it is on the jewel case", hva betyr det. Den er ikke på pappesken eller plast etuiet, den er heller ikke på en lille manualen som viser hva knapppene er til, så har det vært en liten manual der jeg har mistet?? Ja ja der gikk den online spillingen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 "Jewel case" er et typisk CD- eller CD-singel-cover i plast. Ta gjerne en tur innom butikken hvor du kjøpte spillet og klag din hjertens nød. Slapp av med smileyene, og skriv innlegg i riktig kategori neste gang. Doom3-kategorien er der for en grunn. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Gidder du å prøve å finne fler feil ?, om du har mensen burdet du ta dagen fri 'Edit:Det var det jeg trodde jewel case var, men nøkklen står jo ikke der. Takk for streng hjelp Endret 15. september 2004 av simalarion Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Baksiden av den store manualen ligger cdkey. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 off topic: Advarsel gitt til "simalarion" grunnet klart brudd på regel 13 i retningslinjene. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 ER DET MULIG Dette er høy barnehage faktor, dessuten tror jeg de fleste er enig i at han var unødvendig frekk først!. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Ser ut som at man må respektere mod'ene uansett oppførsel Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 psilocybe gjør sikkert bare det som er krevd av han. Dessuten så posta du feil og smilyer er irriterende når det er mange av dem. Det gjelder alle. Ikke bare deg. Liker du det ikke, finn deg et annet forum. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Så du mener virkelig at jeg gikk over noe form for uskrevet smilley lov, javel. Hva med moderator som med stor griskhet kaster seg over alle feil jeg har, det er greit det da, merklig holding. Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Så du mener virkelig at jeg gikk over noe form for uskrevet smilley lov, javel. Hva med moderator som med stor griskhet kaster seg over alle feil jeg har, det er greit det da, merklig holding. Jeg reagerte ikke på innlegget ditt. At noen reagerer på smileys, og skrivefeil, vel, men jeg synes det er bortkastet og diskutere om man feks skriver: hvem skjermkort kontra hvilket skjermkort, eller har en smiley for mye. At det topper seg med en advarsel til deg er jo bare urkomisk Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Neste gang kan du la være å skrive det du føler, er nokk smart Ikke diss moderatorene, selv om det kan være sinnsykt fristende, og nesten umulig å unngå. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 CD-key til DOOM3 står nederst bak på manualen. Ellers vil jeg bare generelt kommentere at både psilocybe og It's me gjorde det absolutt korrekte her, de ryddet opp i alt tullet på forumet. Vi har flere prakteksempler på tull her, bl.a. unødvendig mange smilyer, feilposting, flaming, alt på stell. Vær glad for at vi har noen som gidder å moderere alt det tullet som blir skrevet her. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Om du kaller det jeg skrev for "flaming" (aner egentlig ikke hva det betyr, men kan resonomere meg til det) og at jeg har overskrevet en u-skreven smilies lov, er jeg fortsatt totalt uenig. Om feks smileys er så farlig hvorfor popper de opp overalt som plagsom reklame, og sist men ikke minst jeg svarte på tilltale. Helt greit å rense "plata" her også, men først å fremst dem som rakker ned på andre brukere, ikke fordi noen svarer en frekk moderator. Endret 19. september 2004 av simalarion Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 http://forum.hardware.no/index.php?act=boardrules read it and cry, står der svart på hvitt (kanskje blått også ) Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hvis ikke dramalamaen skygger over denne posten, kanskje det lar seg løse med min erfaring. Jeg fikk spillet med skjermkortet, var i en standard 4-CD boks. Fant ikke CD-Keyen og den som sto utenpå passet ikke i det hele tatt.....men CD-Keyen sto på baksiden av denne lappen, måtte ta ut CD2 for å se den. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Nå får sikkert jeg også advarsel. Men enkelte har en stor trang for å herske. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 "Jewel case" er et typisk CD- eller CD-singel-cover i plast. Jewel case er "vanlige" cd-cover, mens singelcover som regel er slim case, tror jeg. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Ganske morsomt egentlig, hvordan en tråd fullstendig byttet emne Lenke til kommentar
mJ_Msv Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Gidder du å prøve å finne fler feil ?, om du har mensen burdet du ta dagen fri Tror nok det var dette som medførte advarsel, og ikke dei smilyene i første post, man skal ikke slenge dritt etter folk, man kan ivertfall skrive det på en litt mer høflig måte i så fall om man er uenig i noe.... MVH Helge, får bare håpe du fikk svar på det du ville i det minste til slutt Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Stenger denne. Har beveget seg et godt stykke utenfor topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg