bræibånn Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Og da mener jeg "vanlig" DVD spiller, som man bruker i stua. Har nemlig kjøpt meg ny DVD spiller som støtter 5.1 surround og jeg har ikke lyst til å kjøpe resceiver til flere tusen også høytalere i tillegg. Det finnes jo så mange bra pakketilbud på 5.1 høytalersystem til pcer. Det må da gå an å bruke disse i hjemmekinoen også??? Takk Lenke til kommentar
Valent Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Det finnes jo så mange bra pakketilbud på 5.1 høytalersystem til pcer kan ikke si at jeg er enig der altså. det som selges er av typen "LOW END" som regel til under en tusing. og... både ja og nei til ditt spørsmål. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Går sikkert fint hvis du vet hvordan det skal kobles. Det forutsetter selvfølgelig at DVD-spilleren har analoge utganger på alle kanaler. Disse vil være i RCA-format, så du må finne en god måte å koble fra 6x RCA - 3 x stereo minijacker (hun). Når det er sagt, så er det stort sett bare skikkelig dyre DVD-spillere som har mer enn stereo ut på analogsiden. Og disse vil kanskje være bortkastet når du bruker høyttalere til en tusenlapp eller to. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Ja, du kan det. PERIOD Lenke til kommentar
bræibånn Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Hvordan? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Ved å koble høyttalersettet til DVD- spilleren din. Du må ha en DVD- spiller med analoge utganger. Se radiateds innlegg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå