pellemann Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Etter at mikkesoft la om update systemet sitt, får jeg ikke kommet meg inn og innstalert updates, får denne feilmeldingen her: 0x80072EFD som henviser til feil oppsatt brannmur osv. jeg bruker norton pf 2003. har prøvd å tillate all kommunikasjon for update.exe osv uten resultat. Svaret deres er at jeg skal sette opp windows update url som sikker side i min brannmur og på internett sikkerheten, dette gjerlder 3 forskjellige url'er. for meg er dette helt hull i hodet. det har funka fint før, med det gamle update systemet, men jeg vil anta at microsoft vil ha bredere tilgang til å rote på min datamaskin uten min viten.. eller har andre bedre forslag for å unngå dette? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 men jeg vil anta at microsoft vil ha bredere tilgang til å rote på min datamaskin uten min viten - Hvorfor skulle de ha noen interesse av det? Hvis det er en .exe fil du skal sette brannmuren til å godta, så er denne til Win Update: system32\wupdmgr.exe Ellers har du jo fått beskjed om å sette brannmuren til å godta url'en: www.windowsupdate.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå