Playmofetish Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Fra PSData Er disse noe å satse på? 4,5,- per stykk.. syns jeg var ganske billig. Er kvaliteten på linje med Verbatim og andre toppmerker? Noen som vet? Endret 17. september 2004 av Playmofetish Lenke til kommentar
d0berman1 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 De har de samme platene til samme prisen på PS data, og jeg er også spent på om det er noen som har erfaringer med disse platene. Var jo veldig billig, men er reddd et kan være noe skikkelig drit?! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Står på pakka at det er 4x, ikke 8x.... Vet ikke om det er samme produkt, men.... Lenke til kommentar
d0berman1 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 De jeg referer til fra PS data er 8x. Men spørsmålet var om det var noe kvalitet eller om det er billig dritt... Lenke til kommentar
Subwoofah Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) http://www.videohelp.com/ har en guider der man kan legge erfaringer på dvd plater/brennere. Ser ut som at folk har gode erfaringer med samsung dvdr og NEC 2500A hvertfall Har bestilt 200 stk nu, så det blir spennende å se Endret 17. september 2004 av Subwoofah Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Fikk mine Samsung 8x idag... Nå er det bare å brenne i vei og se åssen det blir... Lenke til kommentar
joenvaagr Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Fikk en pakke i går. De var merket 8x. Har en Nec 3500. Første plata ble kun brent i 4x, men de 3 neste i 8x. Så enten er det platene som var ujevne, ellers må det en firmware til Nec'n Uansett er det et godt kjøp ! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Fra Netshop Er disse noe å satse på? 4,5,- per stykk.. syns jeg var ganske billig. Er kvaliteten på linje med Verbatim og andre toppmerker? Noen som vet? Fra netshop på PSdata? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Fra netshop på PSdata? Ehh.... hva? Men så virker disse platene greie da, kanskje på tide å bestille inn litt mer DVD+plater... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hvis noen lurer: Disse er OPTODISC. Mediekoden er OPTODISC.OR8 Til den prisen er de ok - men de er ikke på verbatim/ritek/prodisc nivå. Lenke til kommentar
intercool Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 jeg har brent ca 10 stykker nå på en nec 2510A (2.16) og alle platene som er brent i 4x funker veldig dårlig. de siste minuttene av filmer hakker osv, og xbox spill hakker osv.. Har testet på 2 forskjellige dvd spillere og en Thomson xbox dvdrom og en Phillips.. alle sammen gir samme symptomene.. Disse platene funket veldig dårlig for meg. Noen som vet om det finnes en ordentlig firmware til NEc 2510A noe alla den 1.08 som gjør at man kan brenne 8x på nesten alle plater på 2500A den funket helt konge for meg når jeg hadde 2500A noen som har en link til en bra firmware? Evt noen som vet om jeg kan flashe den med 2500A firmwares? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 jeg har brent ca 10 stykker nå på en nec 2510A (2.16) og alle platene som er brent i 4x funker veldig dårlig. de siste minuttene av filmer hakker osv, og xbox spill hakker osv.. Har testet på 2 forskjellige dvd spillere og en Thomson xbox dvdrom og en Phillips.. alle sammen gir samme symptomene.. Disse platene funket veldig dårlig for meg. Noen som vet om det finnes en ordentlig firmware til NEc 2510A noe alla den 1.08 som gjør at man kan brenne 8x på nesten alle plater på 2500A den funket helt konge for meg når jeg hadde 2500A noen som har en link til en bra firmware? Evt noen som vet om jeg kan flashe den med 2500A firmwares? Du kan flashe den med den firmwaren du brukte til ND-2500A. Men du må gjøre det i DOS modus - samme når du vil tilbake igjen til ND-2510A igjen - da må du også flashe i DOS. Dos flasheren finner du på http://tdb.rpc1.org Forresten - det har jo kommet en ny flasher som du kan prøve! Har selv ikke kommet så langt at jeg har fått prøve den enda - men her er den: http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=105676 Lenke til kommentar
larion Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jall Jall Jall, er det noen av dere som har prøvd disse platene eller er det bare tull? Jeg har akkurat prøvd disse platene på 2 forskjellige brennere idag og de funker dødsbra, ikke noen problemer på slutten av plata eller noen ting........ Greit nok at dere mener at alt annet enn Taio Yuden er noe dritt, men jeg har ikke brukt noe annet enn princo og billig plater de siste 3 åra og alle funker dødsbra enda..... Tror ikke det er platene det er noe galt med tror heller det er dere som ikke har peiling på hva dere driver med i det hele tatt. Og hvis noen lurer så har jeg brukt ca 1500 - 2000 plater og har ikke hatt mere enn ca. 50 plater med feilbrenning enda, og i de tilfellene var det min feil......... Så det så!!!!! Larion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå