GOMP Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Når jeg skal starte maskinen så skjer det no rart! Når jeg trykker på start knappen så starter maskinen (vifter, lys osv), men intet skjermbilde... Så trykker jeg på restart, da kommer det opp en melding, i det bildet når maskinen finner ide enheter. Den bare står der liksom. CPU'en står på 2000Mhz. Jeg må inn i bios, så på power settings, save & exit. Da starter den som normalt.! Har klokka: HTT: 227 MP: 10x. Virker som om Biosen ikke husker HTT'en.... Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fixe dette? Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Bump! Seriøst ingen som vet hva dette kan skyldes eller noe? Vil ikke kjøre ram'en på treigere enn hva den er lagt for =) Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 prøv å dra ut jumperen i 10 sek og sett den inn igjen... Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Hmmmm. Har funnet ut at maskinen starter med 11x MP. Det er default startup MP liksom. Hvordan kan jeg endre denne MP'en til 10x? Noen som har en ide? Lenke til kommentar
runeah Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Det kan du gjøre i bios Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Jeg har prøvd... Finner det ikke. Kan noen si hvor jeg finner dette? Har EPoX 8KDA3+... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå