Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg har et gnaske så irriterende problem. Jeg får bare rundt 3mbit ned, og 7mbit opp, selv om linja vår er 30mbit opp. Jeg sitter med en D-Link DWA-160. Har akkurat installert drivere på nytt. OSet er windows 7, og har hatt det i et halvt år ca, og har ikke hatt problemer før for noen uker siden. Forslag til hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Skolen har stengt Facebook og diverse nettsider. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne sperren ? Trenger dere mer info om nettverket ? Og hvordan får jeg tak i den ? Takk Lenke til kommentar
pjacklam Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Skolen har stengt Facebook og diverse nettsider. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne sperren ? Fullfør skolegangen. Gjør det skikkelig. Ta en IT-utdannelse. Ta deg jobb på skolen. Finn IT-ansvarlig. Argumenter for at sperringen bør fjernes. Lykke til. Bonus-tips: Innse at å bruke skoletid på Facebook minker sjansen for at du vil lykkes med det jeg skrev ovenfor. 1 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Skolen har stengt Facebook og diverse nettsider. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne sperren ? Fullfør skolegangen. Gjør det skikkelig. Ta en IT-utdannelse. Ta deg jobb på skolen. Finn IT-ansvarlig. Argumenter for at sperringen bør fjernes. Lykke til. Bonus-tips: Innse at å bruke skoletid på Facebook minker sjansen for at du vil lykkes med det jeg skrev ovenfor. Har kun planer om å bruke det i friminuttene, da jeg ikke bruker internett i timene. Annet en midler som læreren ber oss om å bruke. Endret 8. februar 2011 av Verbalo Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Noen som vet om jeg kan få nye bokmerker til å legge seg under de andre istedet for å legge seg i en egen mappe siden det ikke er mer plass på linja? Dette er altså i Google Chrome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå