Snabelkese Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Internett funker helt fint, men når jeg logger på msn messenger "henger" det seg og jeg får ikke lasta ned noen sider. det virker som trafikken henger seg eller noe sånt, fordi msn messenger fungerer heller ikke om dagen. Om jeg logger ut av messenger så fungerer alt igjen. har reinstallert messenger til ingen nytte, må jeg innstallere sp2 for å få bort dette problemet. Dette oppsto igår mens dc++ (Odc) sto på. kan det har foråsaket feilen. uansett, noen som har tips om hva som bør gjøres for å få en slutt på dette? jeg får en feilmelding fra messenger etter jeg har logget av: "operasjonen kunne ikke gjennomføres fordi tjensten ikke er tilgjengelig." Endret 15. september 2004 av cdguru Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 ingen som har noe svar? etter å ha reinstallert messenger en gang til gikk det bra en stund, men nå er problemet her igjen. hvor ligger feilen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå