einarjh Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 http://www.gnome.org/start/2.8/ Endelig er den her, endelig er den her, endelig er den her! Nå er det bare å vente på at den skal komme i portage Lenke til kommentar
bkak Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Lurer på om HAL er implementert sikkelig. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Tror jammen jeg skifter tilbake til et "desktop enviroment" da denne blir tilgjengelig i debian stable... Merker at produktiviteten er noe redusert i Fluxbox, og under praktisk bruk, merker man ikke så stor forskjell (det er grenser på hvor mange ganger jeg restarter x eller vindushåndtereren i uken ). Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Lurer på om HAL er implementert sikkelig. Ja, det lurer jeg også på. Det virker skamrått! Ellers så jeg at de hadde fått bedre wlan-støtte. Jeg er litt spent på hvordan dette ser ut! Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hva er HAL? Det eneste som kommer opp for meg er HAL i filmen 2001 A Space Odyssey Lenke til kommentar
iCrap Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hardware Abstraction Layer. Går jeg utifra.. correct me Lenke til kommentar
bkak Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 http://www.freedesktop.org/software/hal "Making Hardware Just Work" sier sitt - programmene spør etter hardware via HAL, HAL sørger så for at ting går som det skal. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Tror jammen jeg skifter tilbake til et "desktop enviroment" da denne blir tilgjengelig i debian stable... Tre fire år? Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Tror jammen jeg skifter tilbake til et "desktop enviroment" da denne blir tilgjengelig i debian stable... Tre fire år? Ooops! Jeg mente selvfølgelig unstable Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hehe, ja tenkte nesten det. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 walla walla! Konge :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå