Chosiso Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Skal nå ha Arbeidsuke snart, og har ikke så veldig stor peiling på hvor jeg kan jobbe! Tenkte meg på Hennig Olsen Is, men er såpass mangen som har spurt og regner ikke med vi kan komme inn da.. Ellers har jeg tenkt i Morgen og spørre på Steve Perryman.. Noen som har noen Forslag? Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 7 elleven:D hehehehe Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Regner med du bor i nærheten av Kristiansand, siden du vil på Hennig Olsen. Jeg var på Bakehuset i Vågsbygd under min arbeidsuke. Anbefales. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Nei, jeg bor i Bergen.. Hennig Olsen holder til her også.. Lyst å Jobbe noen steder hvor jeg får noe digg.. Peppes høres jo digg ut da! Men blir sikkert bare vasking og sånt tull! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Peppes høres jo digg ut da! Men blir sikkert bare vasking og sånt tull! Ja huff, arbeide i arbeidsuka. Hvis du ikke finner en morsom bedrift kan du spørre på offentlige institusjoner som f.eks. biblioteket. Men det blir vel litt kjedelig... Hvis du vil gjøre minst mulig kan det lønne seg å spørre i en liten bedrift uten så mange veldig seriøse mennesker. Egen erfaring. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 For å si det slik.. Jeg har vært utplassert fire steder: 1. En rideskole (OMG! Fysisk slit, jeg har ingen anelse om hvor mange bokser jeg møkket ut av.) - Der fikk jeg ri gratis en time hver dag 2. Et gartneri (MAKAN til drittarbeid skal du lete lenge etter). Fikk ikke engang så mye som et takk siste dagen før jeg gikk. In fact, det siste arbeidsgiver sa var "Skal dere gå nå? Dere kan ikke gå nå, det er mer å gjøre." Jeg stakk likevel. Måtte rekke bussen 3. Bravida (IKT-avdelingen) Lite morro, noe interessant. Fikk ikke en dritt der heller 4. UIB (IT-avdelingen på HF-bygget). Reinstallerte masse maskiner. Fikk en stor takk for innsatsen, og godord lagt inn hos en annen avdeling (jeg skulle søke læreplass der senere) Konklusjon: Ikke jobb på rideskole, gartneri, eller Bravida Finn et sted du kan få en fot innenfor og kanskje kan få en jobb senere. Og for all del, finn et sted hvor sjefen setter noelunde pris på deg. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Spør på Mc Donalds eller Burgerking, eller kanskje en klesbutikk hadde vært noe? Carlings, JC, Boys of Europe? Lykke til iallfall Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Spørr på resturanten på nærmeste å største hotell...da skal du se folk som kan jobbe ræva av seg... kansje de fikser litt disiplin på deg også...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Spør på Mc Donalds eller Burgerking Jobber som kan anbefales til alle som har en forkjærlighet for stekeos, som du vil bli marinert i. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Spør på Mc Donalds eller Burgerking Jobber som kan anbefales til alle som har en forkjærlighet for stekeos, som du vil bli marinert i. Stemmer Lenke til kommentar
nord Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 hehe, jeg jobbet på Mack bryggeri i tromsø med en kamerat. jobbet som noen helter med diverse pauser *host* merk: drikkepauser *host* men det beste av alt var gratis kantine men alt i alt var jobben der en drøm, elsker lager arbeid! Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg jobbet som fotograf i BT. Gøyt og lærerikt Lenke til kommentar
nord Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg jobbet som fotograf i BT. Gøyt og lærerikt Bergens Tidene? Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Jeg jobbet som fotograf i BT. Gøyt og lærerikt Bergens Tidene? Jepp EDIT: Fikk to bilder på trykk *stolt* Endret 15. september 2004 av PT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå