EG-s Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 ser ut som jeg har et lite problem her. har engelsk winxp med sp2, men norsk office 2003 skulle oppdatere den siste sikkerhets patchen, men update går alltid til engelsk siden med office. selv når jeg er på norsk ms office siden, går den over til den engelske.. kanskje ikke noe stort problem..men irriterende fordi den finner ingen oppd Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 ser ut som jeg har et lite problem her. har engelsk winxp med sp2, men norsk office 2003 skulle oppdatere den siste sikkerhets patchen, men update går alltid til engelsk siden med office. selv når jeg er på norsk ms office siden, går den over til den engelske.. kanskje ikke noe stort problem..men irriterende fordi den finner ingen oppd Hva skjer hvis du åpner f. eks Word. Så går du til "Hjelp" i menylinjen, og så "Sjekk for oppdateringer"? Det burde vel funke... Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 går til engelsk office siden da også... Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Har du forsøkt å sette i gang nedlasting fra den engelske siden da? kan jo hende du får de norske oppdateringene allikevel (selv om det egentlig er tvilsomt) Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 hm, hant ut nederst på office siden "office worldwide", og trykte på norsk. var vel en cookie, så nå funker den norske siden. men den finner ikke den kritiske oppdateringen til office 2003 Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Får ikke lasta ned den automatisk jeg heller... men den kommer vel snart. For å få tilgang til den norske siden kan du endre språkinnstillingene i internet explorer (verktøy - alternativer). Men om du da får norsk office update side, så får du windows update på norsk også.... så det kan nok bli slitsomt i lengden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå