Pels Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 må du ikke stille den inn på manuel for å få sette FSB da? Hvertfall på mitt hovedkort.. for å stille CPU EXT. CLK (CPU/DRAM) mere en 200 må jeg trykke på user difine... var det det du mente?? Det er vel noe sånt jah.. at du kan bestemme selv hvilken FSB verdi du vil ha der Lenke til kommentar
db Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 må du ikke stille den inn på manuel for å få sette FSB da? Hvertfall på mitt hovedkort.. for å stille CPU EXT. CLK (CPU/DRAM) mere en 200 må jeg trykke på user difine... var det det du mente?? Det er vel noe sånt jah.. at du kan bestemme selv hvilken FSB verdi du vil ha der ja ok men jeg kan vel ta mere en 210?? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 siden du har et NF7 hovedkort.. så tror jeg du kan gå langt opp.. men ekke sikker hvor langt Lenke til kommentar
db Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 siden du har et NF7 hovedkort.. så tror jeg du kan gå langt opp.. men ekke sikker hvor langt ja nf7 er bra på det asså??? men det eneste er vel tempen, siden jeg har den lille tannbørsten a en vifte jeg hvet du.. men jeg kjører bare på og passer tempen er det ikke noe jeg skal napp ut(liten greie) i hovedkortet for og klokke det høyere. skrur den ikke bare plutselig av seg vis jeg klokker for mye.?? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 kan vel skade hovedkortet hvis du overklokker for mye .. NF7 er kjent som et bra overklokkings hovedkort.. Lenke til kommentar
db Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 kan vel skade hovedkortet hvis du overklokker for mye .. NF7 er kjent som et bra overklokkings hovedkort.. å ja, kult Men hvor varm er det prosessoren kan bli dah??? så en som hadde tempen på 105 grader Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) max 75 -80 helst.. ikke over man skal jo ikke koke egg på den Endret 20. september 2004 av Fur Lenke til kommentar
db Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 hva er MULTIPLIER FACKTOR under EXTERNAL CLOCK? hva er det.!? Lenke til kommentar
db Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 OG måtte CPU INTERFACE være på enabled.???? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 aner ikke hva det er ... står det noe i manualen? Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 /me synes det er skummelt at denne "db" skal overklokke når han har SÅ lite greie på hva han holder på med Simen Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Enig med simen. Db kutt utt overklokkinga og les i det aller minste nybegynerguiden her på ok.no. Noen tips : Cpu interface = disable Fsb spread spectrum = disable Temperaturer : Aldri over 50C med pinglekjøling, farlig ved load... Lenke til kommentar
db Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Enig med simen. Db kutt utt overklokkinga og les i det aller minste nybegynerguiden her på ok.no. Noen tips : Cpu interface = disable Fsb spread spectrum = disable Temperaturer : Aldri over 50C med pinglekjøling, farlig ved load... hva er det dere surre med! Det er kansje skal være HELT sikker når jeg klokker min prosessor! Den kosta jo litt lixom så har ikke lyst å ødelegge den!! skal si deg det at jeg har faktisk klokka en del pc'r før...! Lenke til kommentar
db Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Å ja det er ikke bare lett når ALLE nesten sier forskjellige ting. noen sier at den skal være sån å andre sånn osv.. vis du skjønner..? Så er noe av dette riktig...?? CPU OPERATION SPEED skal ikke stå på 3200+ men user difine external clock skal jeg stille oppover.(200 standard) Multiplier factor skal jeg ikke røre den er på x11.0 står det der AGP freguency på 66 mhz CPU FSB/DRAM ratio skal stå på auto CPU interface på disable ER det riktig noen som kan svare med......???? Lenke til kommentar
db Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 jeg stilte litt på external clock. den sto på 200. stilte den opp til 205 å nå kjører den på 2260 mhz hvet noen hvor langt jeg kan stille før sjermen blir svart å jeg må restarte BIOS?? hva skal jeg gjøre for å klokke den mere etter det?? så ikke skjermen blir svart..??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå