atsjoo Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hei. Jeg er ute etter billige måter å kunne redusere støy fra maskinen min på. Synes den bråker alt for mye, spesielt viftene på PSU, CPU og skjermkort. Skjermkortvifta virker som går for full guffe hele tida. Finnes det noen program jeg kan regulere viftehastigheten med (dette gjelder alt av vifter)? Hva med støymatter av en eller annen type? Vil det hjelpe? Ser at datakjeden og komplett.no selger noen "soundpads". Finnes det noen andre materialer som kan brukes? Mvh. Anders Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Du kan jo bytte vifta/kjøler på både CPU og PSU (alternativt kjøpe ny PSU). Agående skjermkortet spørs det litt på hvilket kort du har. Om du har Gainward vil en oppdatering av bios gjøre at du kan stille på vifta =) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Feilpost, samt brudd på tre-ords-regelen. Den er der for en grunn. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg