Errae Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hei! Brukte Acdsee under windows til å lage gallery på nettet... Hvilket program er bra under linux ??? tusen takk! Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Er ikke sikker på om det er et slikt program, men om det gjør det så er det lurt å sjekke på google.com og / eller freshmeat.net. Om du ikke finner det der så er det mindre sjanse for at det i det hele tatt finnes. Om det så skulle være at det ikke finnes, så er det alltids mulig å lage script som utfører jobben for deg. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 gallery? http://gallery.sf.net hvis du skal ha et statisk gallery er det så mange programmer at jeg har mistet oversikten. Hm, en kvikk søk igjennom apt gav disse programmene: bins galery igal pluss mange av bildeviserene har den muligheten.. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hah, jeg tar så feil at jeg faktisk burde slutte å gi råd til folk. Lenke til kommentar
Frohike Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 hvis du har en webserver med php på kan du jo bruke phpix2 her Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 gphoto skal kunne lage web gallerier. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hah, jeg tar så feil at jeg faktisk burde slutte å gi råd til folk. Bra med litt selvironi! Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hvis du bruker Konqueror kan du gå til en katalog med bilder i, velge Tools -> Create Image Gallery (Ctrl+I). Så lager den fin HTML for deg. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Lekkert,- Jeg likte igal (= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå