d0ppler Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Har akkurat gått til anskaffelse av en XBox, og har veldig lyst på et fotballspill hvor man har en "karriere-modus", dvs. at man spiller i et ligasystem (helst FA Premier) med alle divisjonene fra Premier til Conference, slik at man kan rykke opp og ned, samt kjøpe spillere etc. Det jeg egentlig er ute etter er en blanding av CM og FIFA-spillene. Finns dette??? Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 trur ikke det....jeg har ikke spilt FIFA spill på noen år, men før brukte det å være slik at man kunne kjøpe spillere osv. om jeg forstod deg rett så vil du SPILLE kampene å ikke bare se på som i CM spillene? Snart kommer Pro Evolution Soccer 4, vet ikke om man kan rykke opp og ned osv. men det blir garantert et bra fotballspill Lenke til kommentar
monstar Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 FIFA 2003 er utrolig artig på X-BOX, med nogenlunde grafikk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå