PettersenX Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, men det endte opp her... Denne leken ligner litt på Google-leken som folk sikkert har lekt før... Som dere vet, så blir quote-firkantene mindre etter hvert som man quoter på eksisterende quotes. Poenget med denne leken er å se hvor mange firkanter man kan få utenpå hverandre. Først så lager jeg en quote, og så quoter dere på min quote og hverandres quotes, uten å skrive... Skjønner? Skal se om den første firkanten blir umulig å se etter hvert... Kanskje ikke det morsomste som har blitt postet her, men... Edit: Jaja... Kanskje det ikke funker så bra allikevel ... Men vi kan jo prøve for det... Endret 15. september 2004 av PettersenX Lenke til kommentar
PettersenX Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 (endret) ... ... Endret 15. september 2004 av PettersenX Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 ... ... nåh stengt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg