Misantropen Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Heisan, MAC_USER Skrevet 16/09/2004 : 09:17 Har det egentlig skjedd noe mere i denne saken?. Regner med at noen på Komplett leser forumet og har celler nok til og ta tak i saken. - Jepp, vi sendte en PM til trådstarter så fort vi fikk høre om saken, men har ikke fått noen tilbakemelding enda. Har svart på PM nå. Så nå ordner vel ting seg vil jeg tro K Lenke til kommentar
nosto Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Heisan, MAC_USER Skrevet 16/09/2004 : 09:17 Har det egentlig skjedd noe mere i denne saken?. Regner med at noen på Komplett leser forumet og har celler nok til og ta tak i saken. - Jepp, vi sendte en PM til trådstarter så fort vi fikk høre om saken, men har ikke fått noen tilbakemelding enda. Har svart på PM nå. Så nå ordner vel ting seg vil jeg tro K stol ikke på det. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Nå har jeg snakket med Komplett på tlf, og de virket veldig hyggelige og ville ordne opp i saken. Og de skulle etterlyse status på 6800 kortet. At det i utgangspunktet (av han jeg solgte kortet til) ble laget en retur på et 9800 kort jeg hadde kjøpt der før 6800 kortet gjorde at det ble litt rot i deres systemer. Men det ringte min kamerat inn og avklarte dagen etter han sendte 6800 kortet inn. Komplett sa at dette ikke gjorde noe. Min e-mail adresse lå inne med et . (punktum) bakerst. Ikke rart jeg har fått mailer eller logget meg på Kompletts websider K Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Når man legger inn en slik tråd for å syte og klage.Er det viktig og ikke komme med den fine forklaringen med at dere ikke fulgte Komplett`s sider med veiledning på retur. Les hva jeg skrev da mann.. Jeg brukte først returskjemaet på sidene til Komplett, og ventet på å få mail med returnr. i løpet av 2-3 dager. Jeg hørte ikke noe. Derfor ble de ringt opp 5 dager etter at returen ble lagt inn på web. K Edit: Hvor komm denne idioten i fra? Ikke kan han lese skikkelig. Ikke kan han skrive skikkelig. Er sikkert han som har designet http://www.foniksfsk.no/, siden han har det som URL i sin profil. Maken til stygg webside skal du lete lenge etter!! :!: :!: Nå gjør du hele topicen din latterlig. Don't flame flames..... EDIT: For din egen seriøsites skyld i hvertfall. Endret 16. september 2004 av SweetD Lenke til kommentar
MAC_USER Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Synest ikke dette er latterlig. Hvis de skal sende han et returnr så ligger jo han inne med en gyldig adr på sin kundekonto. De har jo klart og sende han ukens-tilbud. Synest dette er en liten manøver av Komplett for og skygge for sine feil. Hadde det vært feil i adr ville kunebehandler fått feilmelding under utsending av returnr. Uansett om mail adr kan ha vært feil er jo dette en talentløs unskyldning fra komplett. Varen er jo unasett ikke tilbake hos krapfoss. At mailen er noe fusk med betyr ikke at varer inne for test skal legges til siden inntil videre. Komplett.... Ta dere en pille. Dette blir for dumt. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Når man legger inn en slik tråd for å syte og klage.Er det viktig og ikke komme med den fine forklaringen med at dere ikke fulgte Komplett`s sider med veiledning på retur. Les hva jeg skrev da mann.. Jeg brukte først returskjemaet på sidene til Komplett, og ventet på å få mail med returnr. i løpet av 2-3 dager. Jeg hørte ikke noe. Derfor ble de ringt opp 5 dager etter at returen ble lagt inn på web. K Edit: Hvor komm denne idioten i fra? Ikke kan han lese skikkelig. Ikke kan han skrive skikkelig. Er sikkert han som har designet http://www.foniksfsk.no/, siden han har det som URL i sin profil. Maken til stygg webside skal du lete lenge etter!! :!: :!: Nå gjør du hele topicen din latterlig. Don't flame flames..... EDIT: For din egen seriøsites skyld i hvertfall. Jeg blir litt sur når sånne "besserwissere" går til personlig angrep på meg og mer eller mindere kaller meg idiot. Da lar jeg meg synke ned på deres nivå og ta igjen med samme mynt. Sånn er det bare. Kanskje en dårlig egenskap jeg har? Men jeg klarer ikke la være ... K Edit: Så får andre "moralister" og "besserwissere" kalle meg useriøs så mye de orker Endret 16. september 2004 av Krapfoss Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Det greit nok det, du må få ha dine meninger som oss andre. Lenke til kommentar
abjerck Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 komplett gidder bare svare raskt om du sender mail til salgsavdelinga deires... Lenke til kommentar
DarthMoe Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg har kun hatt positiv erfaring med komplett. Det også mhp produkter som jeg har måttet returnere. Her ser det ut som om det er flere som har rota det til Lenke til kommentar
abjerck Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 har kun hatt positive erfaringer eg men har ikke måttet returnere noe enda. Men hadde en kjedelig episode forige uke da eg ville bytte ut en ting til på en bestilling slik at eg slapp og betale 2x frakt. Ble bedd om å slette bestillingen for så å lage ny... det som skjedde da var at eg mista venteplassen på x800xt som eg hadde bestilling på og må vente ei stund til før eg får pcn oppe å gå... Lenke til kommentar
Antiklimax Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Når man legger inn en slik tråd for å syte og klage.Er det viktig og ikke komme med den fine forklaringen med at dere ikke fulgte Komplett`s sider med veiledning på retur. Les hva jeg skrev da mann.. Jeg brukte først returskjemaet på sidene til Komplett, og ventet på å få mail med returnr. i løpet av 2-3 dager. Jeg hørte ikke noe. Derfor ble de ringt opp 5 dager etter at returen ble lagt inn på web. K Edit: Hvor komm denne idioten i fra? Ikke kan han lese skikkelig. Ikke kan han skrive skikkelig. Er sikkert han som har designet http://www.foniksfsk.no/, siden han har det som URL i sin profil. Maken til stygg webside skal du lete lenge etter!! :!: :!: Tja fine ord som idiot passer jo bra. LES INLEGGET DITT EN GANG TIL! Så leser du mitt! OG Tenk Han ringte først til komplett (Når han ringer inn til Komplett og forteller dem om feilen på kortet) Så prata han med deg. som ordna retur på web Får panikk et par tre dager over tiden og du ringer OSV Fint at jeg fikk FYRT deg opp, det virket Hvis du ikke liker web sida, lag den selv! Du finner sikkert noen du kan kontakte der og ta en prat med dem . Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 jeg ringte tidligere i sommerferien fordi jeg var redd for at det var noe galt med mitt 6800ultra kort, jeg spurte hva behandlongstiden var fremover får å få testet kortet ! da svarer han 4uker ! og da vil jeg heller ha ett skjermkort som lever sitt eget liv i 4 uker til slik at jeg får med meg de beste/største LANene i lokalmiljøet ! det var nok ingenting som har gått galt her ! Lenke til kommentar
abjerck Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) hmm feilposting sorry. Endret 17. september 2004 av abjerck Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Problemet har tydeligvis blitt løst, og tråden har sklidd ut i usakeligheter og flaming. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg