owen10 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 du kunne laget et maps av hotel med ca 4 etasjer og 2 etasje kjeller! der de ansatte kan være gisler! de_hotel bra idè synes jeg! Lenke til kommentar
eXyle Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 de/cs_tusenfryd Den digga jeg ass, stemmer for den kan man gjemme seg bak alle tingene og knote rundt Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 du kunne laget et maps av hotel med ca 4 etasjer og 2 etasje kjeller! der de ansatte kan være gisler! de_hotel bra idè synes jeg! Hm, 4 etasjer? Ja, går bra nok, men er vel ikke det HL engien liker aller best heller. Går vel ann å teste ut det konsepte, men tviler på det blir noe av det, men takker for forslag, og foresten, når det er gisler med i spillet er det CS brett, når det er en bombe med i spillet er det et DE brett Om jeg skal lage noe DE brett av tusenfryd trenger jeg informasjon om hvordan det ser ut og textures. Blir ikke noe serligt bra om det ikke er nesten likt Tusenfryd. Tenkte også på Vigelands parken, slik foreslått her før, DE brett, hvor T skal sprenge monolitten. Om det skal skje trenger jeg noen som kan lage modell filer av ALLE statuene i vigelands parken. Noen som melder seg Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Tenkte også på Vigelands parken, slik foreslått her før, DE brett, hvor T skal sprenge monolitten. Tenkte på Monolitten, ja. Og sinnataggen. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Tenkte også på Vigelands parken, slik foreslått her før, DE brett, hvor T skal sprenge monolitten. Tenkte på Monolitten, ja. Og sinnataggen. Sprenge av han utstyre, da har han god grun til å vær sinna Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 de_slottet cs_mcdonalds de_rommetmitt (i CS_rats-format) Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Du kan ha noen av Reitan folka innesperra på en Rema 100 butikk! Lenke til kommentar
Blod Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 cs_beslande_twintowers ? Du er bare syk. Sorry, men slik synes jeg IKKE hører hjemme i noe spill. Begge er store tragedier for alle og burde ikke engang være med i denne posten. Sorry, men slike brett vil ikke jeg ha noe med å gjøre kjenner jeg sosohal rett så skrev han det bare på skøy Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Twintowers er lagd allerede.. Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Er det stress å lage cs levler? Hvis man bruker ferdige texturepakker osv... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 En kamerat av meg lager "elektro-bygget" på skolen vår. Elever som terror, seff. Men, han kameraten gjennomfører sjelden prosjektene sine, så vi får se hva det blir til. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Er det stress å lage cs levler? Hvis man bruker ferdige texturepakker osv... Er ikke lett å lage et brett til CS, det kan jeg skrive under på. Pluss at der er så mye å tenke på. Hvordan brushen er (er ikke alle typer brush som virker like bra), lys (kjører både på point-based og RAD filer), selve layouten av brette pluss mye mer. Det verste er når du endelig er ferdig med brette, skal komprimere det fra RMF til BSP fil, og ZHLT finner en "leak" i brette. Argh, det hater jeg MAKS. Da er det bare å sette seg på plass i stolen, loaded point fila og lete som bare det etter feilen, som mange ganger bare er mikroskopisk. Så for å svare på dit spørsmål lett, ja, er meget mye stress med et CS brett Lenke til kommentar
brillan Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 fy_faen car_dust (de_dust med en bil i t spawn) Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Dersom du spiller endel med venner, anbefaller jeg deg å lage noe de alle vet hvordan ser ut i virkeligheten. Husker jeg lagde en brett som var akkurat likt som ungdomsskolen jeg gikk på, og spilte det med venner av meg som hadde gått der, dødsrått! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 fy_faencar_dust (de_dust med en bil i t spawn) fy_faen eksisterer fra før av. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 fy_faencar_dust (de_dust med en bil i t spawn) fy_faen eksisterer fra før av. Det gjør de_twintowers også, ser ikke at du klager på han. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Finnes det noen bra guides til hvordan man lager maps? Kunne vært artig å prøve.... mvh Pantera Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Finnes det noen bra guides til hvordan man lager maps? Kunne vært artig å prøve.... Helt klart! Hvis noen hadde giddet å lage en eller om de vet om en link til et sted der det finnes ville jeg ha "vørri" virkelig takknemelig! Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) her er tutorials http://www.snarkpit.com/editing.php?page=tutorials&game=HL edit: bedre link Endret 16. september 2004 av Royzer Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Kan anbefale denne siden, der jeg startet min kariere: http://countermap.counter-strike.net/ Der finner du masse tutorials, programmer og noen texture packs. Om det er noen uklarheter er det bare å spørre her. Kan litt om Hammer Endret 16. september 2004 av Bear^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå