PettersenX Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg har ikke så mye peiling på hovedkort. Jeg har hør at gigabyte skal være bra, men det var noe jeg stussa litt over når jeg så på noen av de hovedkortene jeg har blitt foreslått... Denne modellen ser ut som at har kun to S-ATA harddiskutganger. Jeg trenger fire, i hvert fall tre. Har den egentlig det, eller er det bare jeg som ikke forstår produktinfoen? Ellers syns jeg, som har lite peiling, at den ser grei ut. Denne er ikke så forskjellig fra den første, ser det ut som, men det er ikke like mye produktinfo. Jeg vet heller ikke så mye om RAM, men 1024 Mb skulle holde. Har hørt at OCZ PC3200 er bra, men hvilken bør jeg velge? Jeg skal ha AMD Athlon 64 3200+, men passer Gigabyte og OCZ bra til AMD 64? Det er det jeg har hørt fra flere, så det frister veldig å bestille delene med en gang, men det er dumt å være forhastet. PCen skal mest brukes til nedlasting av filmer og musikk, men jeg skal også spille på den. Den skal vel overklokkes, men ikke så mye. Legg gjerne med priser på produktene dere finner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå