JW Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg har tenkt å sette opp en liten "Internetcafe". Den skal bestå av tre PC'er som skal dele en ADSL linje. Jeg vil selvsagt ha muligheten for å styre tilgang (tidsstyrt), og kanskje koble opp mot en myntautomat, eller kortterminal. Noen som vet hva slags utstyr jeg trenger? Jeg vet jeg må ha pc'ene, og sansynligvis en server til å administrere det hele. Finnes det noe software for å styre et slikt system? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 internet pc`en må være klienter i allefall også må du fjernstyre det andre på server som admin. Finns programmer som kan stoppe pc`er med tid o.s.v. finne ut hvor man skal betale og sånn. Men vet ikke hva de heter. Lenke til kommentar
JW Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Jeg kunne også tenke meg at det var en sånn pc som er bygd inn i en stor "dings" med skjerm og tastatur fastmontert, og mest mulig ustjelelig. Da det vil passere mange mennesker der, uten å kunne ha kontinuerlig oversikt. Noen som vet hva disse kabinettene heter, og noen som forhandler dem? Edit: Infokiosk heter det selvfølgelig! Endret 15. september 2004 av JW Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hvis du fortsatt er ute etter programvare for ditt "internett-cafe" se her: eficium - freeware surfshop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå