WebKnight Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hei der! Har kjøpt meg MSI K8N NEO Platinum i dag via Komplett, men da det var et demo kort så følger det ikke med noen brakett for portene (Parallell, VGA osv.) Går det an å få tak i slike noe sted ? Eller kanskje noen av dere som har dette kortet ikke har benyttet deres, eller har en til overs som dere kan selge til meg LINK til kortet, de har ennå noen igjen til 900,- WK Lenke til kommentar
wim Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det er ikkeno brakett for VGA som følger med dette kortet Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Mener altså den plata som dekker for disse kontaktene bak på kabinettet, mulig jeg formulerte meg klønete.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 du må vel ikke ha den plata vel? uansettt så kan du jo spørre komplett om de har en liggende Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 du må vel ikke ha den plata vel? uansettt så kan du jo spørre komplett om de har en liggende Nei, jeg må ikke ha den, men synes bare ting ser litt ryddigere ut med den, og jeg har allerede spurt Komplett og de hadde ingen liggende sa de Uansett, takk for at dere tok dere tid Lenke til kommentar
runeah Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 kjøp noen på clasern.. jeg vedder på at de har non slike der Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 kjøp noen på clasern.. jeg vedder på at de har non slike der jeg vedder imot Lenke til kommentar
runeah Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 kjøp noen på clasern.. jeg vedder på at de har non slike der jeg vedder imot OK ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå