lie Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Bare måte få det ut . 15. i hver mnd er _hellig_ *stikke på posten å hente min 5.te 250 gb * Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Gratulere! Kan du kjøpe en harddisk til meg også? Lenke til kommentar
lie Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Gratulere! Kan du kjøpe en harddisk til meg også? Selfølgelig kan jeg det, hvor skal jeg sende den ? Hehe, dette her har jeg jobbet hardt for. Har enda 20 dager ferie m/lønn tilgode i år. 4 uker med lønn som jeg kunne brukt for i sommer.. men bedre med syden på høsten Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Gratulere! Kan du kjøpe en harddisk til meg også? Selfølgelig kan jeg det, hvor skal jeg sende den ? Hehe, dette her har jeg jobbet hardt for. Har enda 20 dager ferie m/lønn tilgode i år. 4 uker med lønn som jeg kunne brukt for i sommer.. men bedre med syden på høsten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå