Kebab GUD Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Med Fare for å starte en "AMD vs Intel" Diskusjon må jeg si. I det siste har jeg set mange har sagt at Intel Bamker AMD.. for meg ser det ut som allt går AMD sin veg nå da.. Her ser du de får med SUN på lagt til og med.. Beklager hvis dette ender opp som en AMD vs Intel diskusjoen .. Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: Den 2002-05-09 17:12, Kebab GUD skrev:Beklager hvis dette ender opp som en AMD vs Intel diskusjoen .. Sikker på at ikke det var meningen da? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: Den 2002-05-09 17:15, Radiax skrev:Sikker på at ikke det var meningen da? Nei var ikke det .. det finnes for mange av de allerede.. Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: Den 2002-05-09 17:16, Kebab GUD skrev:Nei var ikke det .. det finnes for mange av de allerede.. Som du er en aktiv deltaker i... Si meg, hva er egentlig vitsen med å poste en link til en nyhet som alle har lest, for så å si at alt går AMD sin vei? Folk greier sikkert å trekke den konklusjonen selv. Lenke til kommentar
keithho Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Igjen: Intel ruler dvs. AMD suger... konklusjon: de som kjøpe amd greie ikke å trekke sin egne konklusjoner... (litt sarkasme) mohahahahahaha :lol: Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Vel det er nok UMULIG a trekke noen som helst konklusjoner her. Feks. alt så jo riktig strålende ut for Transmeta for en stund siden. Men hva skjedde så?? Hverfall ikke den suksessen som alle forventet.... Lenke til kommentar
keithho Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Dette er nesten som fotball supportere... Du holde med et lag. I mitt tilfelle INTEL!! WOOOOO!!! HEIAAAA!! INTEL KICKS ASS!! MAN! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 keithho : slutt å spam Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Forskjellen på denne og andre AMD vs Intel diskusjoner er, at denne begynte med "beklager hvis dette ender i en AMD vs Intel diskusjon" :wink: Lenke til kommentar
keithho Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 SKal vi har en slåsskamp småen? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 "en av verdens IBMs største konkurrenter" :rolleyes: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: Den 2002-05-09 17:40, Kebab GUD skrev:keithho : slutt å spam Lol kebab, dobbeltmoral... Tror dere meg ikke, les denne _________________ History admires the wise, but it elevates the brave. [ Denne Melding var redigert av: roguefreak på 2002-05-09 21:16 ] Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: Den 2002-05-09 17:12, Kebab GUD skrev:Med Fare for å starte en "AMD vs Intel" Diskusjon må jeg si.I det siste har jeg set mange har sagt at Intel Bamker AMD.. for meg ser det ut som allt går AMD sin veg nå da..Her ser du de får med SUN på lagt til og med.. Beklager hvis dette ender opp som en AMD vs Intel diskusjoen .. Drøm videre du kebab... Lenke til kommentar
Das Bimmer Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Har hørt at AMD bare finter ut Intel, og snart kommer med en 3GHz CPU med 400MHZ FSB. Skal brukes på VIA KT400-chipsett. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 anbefaler bare å stenge denne tråden før det blir mere bråk......... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: Den 2002-05-09 21:16, Das Bimmer skrev:Har hørt at AMD bare finter ut Intel, og snart kommer med en 3GHz CPU med 400MHZ FSB. Skal brukes på VIA KT400-chipsett. hadde vært neat det da, men hvor har du hørt det? Lenke til kommentar
keithho Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Intel ruler forsatt... stabilt. Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 vell, folkens, skulle heller hatt en NVIDIA vs ATI diskusjon men men, de hadde vert bedre... men for å si de sånn, de går ut på akkurat de samme, ati og amd er frakjørt av sine konkurenter i ytelse....bare sånn de er..... men for dem som ikkje klokker er jo amd fortsatt et godt valg da, og som alle andre seier, dette blir som fotball-suportere og: uansett ka andre seier, en velger sjøl ka en vil ha, sjøl om en er så rik at man bare samler, eller man skal klokke... så de er jo egentlig ikkje noke å diskutere...folk kjøper de dem vil ha sjøl... Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: Den 2002-05-09 21:16, Das Bimmer skrev:Har hørt at AMD bare finter ut Intel, og snart kommer med en 3GHz CPU med 400MHZ FSB. Skal brukes på VIA KT400-chipsett. Hammer skal ikke nå 3GHz på ca 1 1/2 år... ... og den bruker definitivt ikke KT400. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Hei blir dere aldri leie denne kranglingen,dere blir aldri enige uansett,Skal si d rettut har aldri hatt amd system,man d er ikke på grunn amd,d er driver problemene som eg er redde,Der er intel overlegen. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå