Caliber Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Installasjonen går smertefritt, både med individuell installasjon for driver/control panel og kombinert installasjon, men får altså denne feilmeldingen når jeg prøver å åpne programmet. Noen gode råd? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hvilket program er det? Prøver villt å søke etter ditt problem men må ha programmet. Shorty Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Installasjonen går smertefritt, både med individuell installasjon for driver/control panel og kombinert installasjon, men får altså denne feilmeldingen når jeg prøver å åpne programmet. Noen gode råd? Mvh, Haakon Du må installere .NET framework. CCC vil ikke virke uten. http://www.ati.com/support/infobase/4613.html Endret 15. september 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Installasjonen går smertefritt, både med individuell installasjon for driver/control panel og kombinert installasjon, men får altså denne feilmeldingen når jeg prøver å åpne programmet. Noen gode råd? Mvh, Haakon Du må installere .NET framework. CCC vil ikke virke uten. http://www.ati.com/support/infobase/4613.html Er på jobb nå, så får ikke fikset det enda, men hvis dette er løsningen takker jeg deg virkelig! Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Det VAR løsningen ja, så du får få fin velfortjente takk; TAKK! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det VAR løsningen ja, så du får få fin velfortjente takk; TAKK! Flotte greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå