El_Diseñador Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Jeg har 4 stk Smart Case Fans fra ThermalTake.. Og på de er det noen sånne sensorer og controllere og sånn, men åssen får jeg det til å funke, jeg bare droppa alle de ekstra ledningene å koblet til strøm, men det viser seg at alle fire viftene står å suser på 2600 RPM KONSTANT og det høres ut som det er karneval inne i maskinen! Kan dere hjelpe meg raskt... please? EDIT: Nei det er faktisk ikke 2600 det er 4 vifter som står å suser på 4800RPM.. Endret 15. september 2004 av El_Diseñador Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg har 4 stk Smart Case Fans fra ThermalTake.. Og på de er det noen sånne sensorer og controllere og sånn, men åssen får jeg det til å funke, jeg bare droppa alle de ekstra ledningene å koblet til strøm, men det viser seg at alle fire viftene står å suser på 2600 RPM KONSTANT og det høres ut som det er karneval inne i maskinen! Kan dere hjelpe meg raskt... please? EDIT: Nei det er faktisk ikke 2600 det er 4 vifter som står å suser på 4800RPM.. Så lenge du ikke kobla til noe til styringa på viftene, så kjører de selvfølgelig på full guffe. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Hva med å koble til de ledningene du droppet i starten? Hvordan du får de til å fungere? Les manualen Uten om det så er det neppe bruk for 4 vifter, hva med å kaste ut 2 av de? Endret 15. september 2004 av Nostradamus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå