Sevenord Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=13564831#qer Intel Pentium 4 - 2,8GHz 512MB DDR Minne (støtter opptil 2048MB Minne) 40GB Harddisk 15" TFT-XGA skjerm Ati Radeon 9000PRO med 64MB dedikert DDR-minne med S-Video (for uttak til f.eks TV) DVD-brenner (DVD+R) Faks/Modem 56Kbps Ethernet Nettverkskort (bredbånd/nettverk,etc) 5 USB2-porter, FireWire, PCMCIA, etc.. DEn skal være 100% feilfri og helt strøken... Hvor mye er denne verdt? Jeg ønsker en grei pc som man kan spille "greit nok" med, til under 10k. Bråker en slik pc mye forresten? SKal bruke den til studier etter hvert.. Endret 15. september 2004 av el`satanical Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Den der bråker nok mye ja. Kjøp nå prisen er også helt på trynet mener jeg. Legger du ut litt mer på den prisen som er oppnådd så kan du få tak i en ny pc. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 damn... da er jeg like langt igjen :/ Det positive med den pcn er jo at det er pentium...+ at han som selger den ikke holder til så langt unna meg, slik at jeg får sett og prøvd den før han får pengene... Jeg har funnet en fra elitegroup som kanskje duger, men den er celeron.. Blir den mye svakere en den Amiloen jeg har funnet ovenfor? http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...relagerantall=2 Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Den Elitegroup maskinen du har sett er garantert langt mer støyfri enn den Fujitsu maskinen. Dessuten tror jeg at den Fujitsu maskinen har desktop prosessor som gjør den ganske bråkete. Vifter som går i et sett og at den blir varm. Dessuten er Celeron Mobile ikke så dårlig som vanlig Celeron. Den støyer også mindre. Endret 15. september 2004 av MrBlueJack Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 ok.. http://www.multicom.no/GroupsAndProducts.a...type=&HKLevel=4 Hvilken av de der til under 10k bør jeg satse på om jeg ønsker å bruke den til litt lett spilling? yter den med intel skjermkort bedre pga prosessoren? eller? Lenke til kommentar
DoubleT Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 ...Celeron Mobile ikke så dårlig som vanlig Celeron. Den støyer også mindre. Celeron-M er i utganspunktet en identisk prosessor til Pentium-M (også kalt "Centrino prosessor"). Eneste forskjellen er at Celeron versjonen normalt har litt mindre cache (i dag typisk 1MB cache på Celeron-M mot 2MB på Pentium-M). Ellers er ytelsen i utgangpunktet lik og Elitegroup maskiner med Celeron-M er akkurat like strømsparende og støyfrie som ellers. (Spekulasjon: En 1.5GHz Celeron-M prosessor med 1MB cache er etter all sannsynlighet egentlig bare et nytt navn på restproduksjonen av den nå utgåtte Pentium-M Banias prosessoren.) Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Dette vet jeg. Er ikke meg du trenger å fortelle dette Lenke til kommentar
DoubleT Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Dette vet jeg. Er ikke meg du trenger å fortelle dette Var redd det ble blandet med en Celeron versjon av Pentium-4 Mobile (Celeron Mobile). Celeron-M må på ingen måte forveksles med "desktop-teknologi", dette er fullverdig bærbar teknologi fullt på høyde med "Intel Centrino Technology", bare ikke sertifisert for å kalles akkurat dette. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 (endret) okai, men da er den kanskje ikke så ille da denne celeronen.... Jeg regner med at den yter bedre en min 1300mhz Duron som jeg har som stasjonær? Bare for å få klarhet i det, er det en slik prosessor som sitter i denne Elitegroup pcn: Celeron mobile (Celeron-m, C-m) Er vel snart faset ut. Respektabel ytelse til bra pris. Yter bedre enn mobile Celeron pr mhz grunnet større L2 cache. Kjøper du en maskin med denne prosessoren i dag har du sansynligvis fått en bærbar til bra pris med ytelse som holder enda en stund. Endret 15. september 2004 av el`satanical Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Er det ingen som vet dette? Hvor mye yter en slik prosessor? Ingen som vet hvor mange mhz denne prosessoren tilsvarer i en vanlig stasjonær celeron? Jeg er på nippet til å kjøpe, men jeg er så usikker på ytelsen :/ Endret 15. september 2004 av el`satanical Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå