Potetdamen Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Er det snakk om Xbox eller pc utgaven? Xbox.. Hva går dette spillet ut på? Hva skal man gjøre..osv Lenke til kommentar
lar5one Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Jeg er i USA for tiden og plukket det derfor opp dagen det kom i butikken. Det er virkelig et av de spillene du ikke klarer å legge fra deg. Kort? Kanskje (vet ikke selv), men gøy? Ja-haaaa! Eneste jeg var litt skuffet over er at du er ikke barn/ungdom i mer enn kanskje en times tid... Men det er småpirk, dette er skikkelig gøy for alle penga! PS! er det ikke mer spennende å snakke om spillet enn kopiering så lenge ingen fyker ut og oppfordrer til det? on topic Endret 18. september 2004 av lar5one Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Er det snakk om Xbox eller pc utgaven? Fable finnes ikke til PC. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 ville aldri passet til pc heller dette spillet da! Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Noen som føler for å selge xboxen sin til meg? ;P ARgh, ingen pc version what so ever? Dårlige greier..... Leste akkurat sniktitten her på gamer ble bare littttt gira..... Lenke til kommentar
redflame Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Lol sjekk hva jeg fikk til da , he he morro Lenke til kommentar
Magus Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 haha jeg regner med at du svarte nei, tok deg en tur i baren og hoppa til sengs med en mann i stedet! Lenke til kommentar
Pdisch Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Fable har nok oppfylt mine forventninger paa de fleste punkt, det er veldig dynamisk, har svaert god AI og ikke minst velprogrammerte quester. Lyden og grafikken er det definitivt ikke noe aa nedsette paa, og kontrollene saant generelt er gode. Man kan se at utviklerne er blitt veldig inspirerte av Gothic spillene, baade naar det gjelder kampsystem og musikk/grafikk. Eneste ankepunktet jeg har naa etter en god del timers spilling er at det er i det korteste laget. Ellers et glimrende spill som bude vaere et must for folk som er interressert i action/RPG spill. Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Dette spillet er utrolig bra. Dette spillet er noe av det diggeste jeg har prøvd på xbox når det gjelder single player. For dem som fremdeles venter. Gled dere! Endret 19. september 2004 av t2xg Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 I Hero's Guild... Hvor i helsikes er den/de siste fuglene! Leter meg grønn etter de forbanna vingede dyrene! Noen som kan fortelle meg hvor de forskjellige er plassert? Tror jeg bare har en igjen eller noe. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Eneste jeg virkelig har å utsette er lengden. Spillet er litt for kort. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 ALT for kort! 8 timer og jeg hadde fått harvet over flere damer, gamblet, vaset rundt og utforsket her og der... fått tak i diverse hemmeligheter og andre ting... Meget underholdene men jeg forventet at spillet skulle ha 15+ timer spilletid... ikke lusne 8! Følte at jeg tok meg god tid og greier Selv synes jeg spillet var litt for lineært til og platt til å kalles skikkelig RPG og styringen kunne vært forbedret. Det å nå frem til knappen hvor du forsvarer deg i tide er litt tricky... Jeg tror nok at det var mye mer jeg kunne gjort, men jeg sitter igjen med en tomhet etter å ha spilt gjennom spillet 2 ganger Lurer på hva xbox live har å tilby dette spillet... gleder meg til det Lenke til kommentar
Jonny Bruvik Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hvordan kommer du deg til sengs med en dame??? (I spillet altså) :!: Lenke til kommentar
Magus Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Du ber henne følge deg, går til senga i huset ditt, gir henne masse gaver og så spør hun etterhvert om du vil gå til sengs med henne. Forresten, er det noen som har fått tak i noen av Legendary-våpnene? Jeg klarer fortsatt ikke dra opp sverdet i steinen ved Temple of Avo, og jeg har max i physique! Endret 22. september 2004 av Magus Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Du må gå opp i noen av de andre styrkedisiplinene også. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg har et legendary våpen... det ultimate sverdet som gjør deg til enehersker av hele verden ^_^ Du får valget i slutten av spillet om du vil beholde det eller kaste det til ingenmannsland. Hvis du venter til hele rulleteksten er ferdig får du fortsette å spille med det våpenet. Hvis du trykker kommer du tilbake til menyen og er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå