Runepune Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Har sittet et par timer med Fable nå og må si jeg er ganske imponert. Nå er jeg ingen Rpg fan til vanlig, men dette spillet er ganske fengende. Tror nok at hardcore Rpg'ere ikke kommer til å bli skuffet over dette. Grafikken er glimrende og det er storyen også. Gled dere. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Går ut i fra at folk kommer til å overkjøre dette emnet med hvor du har anskaffet spillet, og klager på at det er lasted ned osv.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Går ut i fra at folk kommer til å overkjøre dette emnet med hvor du har anskaffet spillet, og klager på at det er lasted ned osv.. synes forøvrig det er ganske rimelig hvis denne tråden blir stengt så fort som overhodet mulig, da slipper man massevis av utsagn om hvor negativt piratkopiering og warez er. fable er et utrolig etterlengtet spill, det eksisterer vel liten tvil om at det skal heller lite til for å "overtale" individer til å falle for fristelsen til å laste ned spillet for å "prøvekjøre" det. jeg orker ikke å begynne med noe diskusjon om hvorvidt utvikleren taper noe penger på dette, men det sier seg selv at det hele leder til piratkopiering, noe som ikke er tillatt på forumet. enkelt satt opp. -utrolig etterlengtet spill -mange som lengter etter å få kjøpt det -noen laster ned og frister med hvor bra det er -de som lengter etter spillet klarer ikke å vente og laster derfor ned spillet. forøvrig er det fint hvis spillet virkelig lever opp til forventningene Endret 15. september 2004 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Hvem har sagt noe om piratkopiering og nedlasting? Ingen her som vet hvor jeg har fått tak i spillet. Kanskje kjenner jeg noen som jobber i bransjen og har fått et eksemplar til testing. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) tar det stort sett som en selvfølge nå til dags at hvis noen har prøvekjørt et spill en stund før utgivelsen, så handler det om piratkopiering. spesielt mtp at fable tilfeldigvis havnet på nett i går. forøvrig skal jeg være kjapt ute med en beklagelse hvis jeg tar feil i dette tilfellet Endret 15. september 2004 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
redflame Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 jeg er spent på hvorda n det er , er redd det kan være litt "platt" jeg men håper jeg tar feil , fortell mer da Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Skal han bevise at han IKKE har piratkopiert det? Om det er noe som skal bevises, så er det jo du ThomasM, som skal bevise at faktisk har piratkopiert det før du åpner den store kjeften din! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Prøv å hold dere on-topic dahhh.... Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Tråden blir stengt hvis dere ikke klarer å holde dere til saken. Her prater vi om innholdet i Fable, og warez-prat er derfor uønsket. Spillet er lansert i USA, og det er ikke noe poeng å anklage folk for å piratkopiere. Til slutt: Husk at spillet ikke lanseres i Norge før 15. oktober. Ikke spolér opplevelsen for de som ønsker å vente med å kjøpe spillet til det er tilgjengelig her til lands. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hvordan var førsteinntrykket? Grafikk, lyd osv Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg har skaffet meg Fable(bestilt fra USA).. Gleder meg som en unge til å spille dette ikveld.. Dette har jeg ventet på i 2 og et halvt år.. Er det verdt ventetida? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg har skaffet meg Fable(bestilt fra USA).. Gleder meg som en unge til å spille dette ikveld.. Dette har jeg ventet på i 2 og et halvt år.. Er det verdt ventetida? Etter det eg har lest på Forum og IRC, så er det definitift verdt det. Kommer jo ann på hvor store forhåpninger du selv har såklart. Gleder meg noe helt sykt. Men må vente til det kommer til norge. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Gamespy ga minus på at spillet var kort. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 her er et utdrag fra gamerankings som dere ser så har det fått bra kritikk!! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg har ventet 4 år på Fable Lenger en deg , Nei da . Jeg får nok spillet i morgen , har bestillt fra Usa my friend . Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Var artig spill det - hvertfall at du kunne sette penger på deg selv, om du klarte et oppdrag naken feks. Klarte du det fikk du dobbelt tilbake osv Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Fikk ikke spilt så mye i går kveld, da jeg var på jobb til 9. Fullførte innledningsmissionet og skal begynne å lære i guildet. Gleder meg sinnsykt til ikveld for å fortsette. Grafikken er bra, og dette er et spill jeg tror jeg kommer til å kose meg med. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Var artig spill det - hvertfall at du kunne sette penger på deg selv, om du klarte et oppdrag naken feks. Klarte du det fikk du dobbelt tilbake osv he he ja sant det , fikk spillet i dag jeg også .det var et tøft oppdrag , klarte bare to av 3 på den da men men det går, fikk til og med sjekka opp en dame i dag helt til hu ville ha gifte ring , da trakk jeg meg virker abselutt som et lovende spill dette da!! Lenke til kommentar
simklave Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) tar det stort sett som en selvfølge nå til dags at hvis noen har prøvekjørt et spill en stund før utgivelsen, så handler det om piratkopiering.spesielt mtp at fable tilfeldigvis havnet på nett i går. forøvrig skal jeg være kjapt ute med en beklagelse hvis jeg tar feil i dette tilfellet Hvis du i motsetning til oss andre vet når dette spillet havnet på nettet, så regner jeg med at du har noen svin på skogen. Piratkopierer man ikke har man ikke noen interesse av å vite når ting "havner på nettet". Du får prøve å forklare deg du? For å ikke bli beskydt for å være offtopic får jeg spørre litt om spillet også. Hvordan er karakterutvikling og combat? Er det mye sinnsyke tastekombinasjoner i combat her? Har hørt ninja gaiden er slemt i så måte. Endret 17. september 2004 av simklave Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Er det snakk om Xbox eller pc utgaven? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå