DataFMT Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg har nå installert cat 4.8. Hvor finner jeg Ati Catalyst Control Center? Pussig at noe som skal gjøre hverdagen enklere ikke er så enkelt å finne. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg har nå installert cat 4.8. Hvor finner jeg Ati Catalyst Control Center? Pussig at noe som skal gjøre hverdagen enklere ikke er så enkelt å finne. Skjønner ikke helt hvordan du ikke kan finne det, om du ikke har installert driveren uten control center da Ellers finner du det ved å gå på avanserte skjerminstillinger f.eks. Det vil også ligge under program filer/program files, og mest sannsynlig som ett ikon nede i høyre hjørnet med klokken. Lenke til kommentar
LaCabs Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Du er sikker på at du har lastet ned driver med Control Center? Catalyst 4.8 med Catalyst Control Center er 41.5 MB, mens den nye 4.9 driveren er 42,3 MB med Catalyst Control Center. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 hehe, da har jeg gjort den lille feilen å installert driveren uten kontrollsenteret. Jeg scrollet ikke langt ned på siden for å få opp den med. Takk for hjelpen folkens! Lenke til kommentar
Salty-B Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hva er catalyst center? å hvis det er nyttig, er det også til nvidia kort? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hva er catalyst center? å hvis det er nyttig, er det også til nvidia kort? det er et prog som du kan stille masse greier på ATI kort og du får tilsvarende til nvidia også så vidt jeg vet Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Hva er catalyst center? å hvis det er nyttig, er det også til nvidia kort? Dessverre så er det bare til Ati kort av nyere type. Edit; dumt at det ikke går an å slette sine egne poster. Sikkert en del unødvendige reduntante poster i forumet på grunn av dette. Endret 15. september 2004 av DataFMT Lenke til kommentar
Salty-B Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hva heter det du får til nvidia da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå