k3rm0r Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Tregner et adsl modem med router. Har Telenor, Vil ha alt i et, det er til 3 pc'r, 2 som skal kobles på ved hjelp av kabel, en som hels skal ha trådløst. muligens kabel.. noen tips? erfaringer osv har vært fint Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Får vel router med vanlig switch og wlan? Er ikke helt sikker, men finnes det er vel det en god løsning! Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg har en 3com router med switch som ringer opp internett gjennom modemet når noen har brukt for nett. Det var verken dyrt eller vanskelig å sette opp. Lenke til kommentar
k3rm0r Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Jeg har en 3com router med switch som ringer opp internett gjennom modemet når noen har brukt for nett. Det var verken dyrt eller vanskelig å sette opp. men trenger en med modem også... hva med denne? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300716&view=detailed Endret 15. september 2004 av k3rm0r Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Com ADSL Wireless 11g Firewall Router ADSL modem, 802.11g 54 Mbps, WPA Damn, det var mange fine ord i en setning Og den er sikkert fin edit: leste ikke hvem som skrev forrige post Endret 15. september 2004 av bOMS Lenke til kommentar
k3rm0r Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Com ADSL Wireless 11g Firewall Router ADSL modem, 802.11g 54 Mbps, WPA Damn, det var mange fine ord i en setning edit: leste ikke hvem som skrev forrige post hehe likte de ordene på den andre eg og :-) hehe er liksom alt i eit :-) noe som er genialt:-) noen som har erfaring med denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå