Leffa01 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg bestilte varer fra play.com for over 2 uker siden, og lurer på hvor lang tid det tar før jeg får de i postkassen? Varene var på lager. Lenke til kommentar
skrotnisse Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Høres ut som de har kommet bort i posten,. eller evt blitt stoppet av tollvesenet, da tar det litt tid,. Jeg bruker å ha dvd`en i posten 3-4 dager etter jeg har bestillt,. en gang fikk jeg den mandag når jeg bestilte fredag før Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Ca. hvor lang tid tar det med tollvesenet da ? Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Ka du bestilte? Kostet det mere en 200kr? Har du hatt noe å tolle før? Hvis ikke får du et brev om kor du sir enten at dem skal tolle det for deg eller om du vil tolle det selv. Dem spør også om du vil at dem skal tolle alt i fremtida også. Så må du sende det til dem, så får du den 2-3 dager etterpå. Men det var svært lang tid å vente, du får bare håpe at den kommer. Lenke til kommentar
Beop Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hvis man kjøper noe på play som overskrider tollgrensa på 200kr så er man ute å kjøre... Posten fortoller pakken automatisk da og man må betale toll + forenklet tollgebyr på ca 70 kr til posten... Så alt i alt blir da prisen på noe som koster 201 kr fra play ca 350 kr... Posten suger! (siden man ikke får LOV å fortolle sine egne pakker, hvis de da ikke er sendt med ekspress porto) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå