dr4co Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 noen som har noen bra tips om hvordan man setter opp en spillserver? eventulet hvor rask linje man bør ha og krever det masse maskin kraft? det skal spilles counter-strike 1.6 på servern.. noen som vet noen bra guider ell.no på internett som kan være nyttige? på forhånd takk Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Har lurt på det samme. Har en P3 500mhz, 128 mb ram, og etlarannet drit hk. vil denne fungere som en god spillserver? Sorry at jeg spør på tråden din dr4co ... Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Nå spiller jeg aldri spill, men 128MB minne blir vel i minste laget.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 på skolen spilte vi vel,, 10 stk ++ og da hadde vi 256 mb ram 1 ghz tror jeg. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 http://server.counter-strike.net/ her burde du finne det meste... SYSTEM REQUIREMENTSWindows 98, ME, 2000 or XP 64 MB RAM 400 Mhz processor 1GB HD space (recommended) Broadband Internet connection (recommended but not required) (If you are not sure your computer meets these system requirements, please check with your computer manufacturer.) Lenke til kommentar
Instict Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Mye ram er viktig. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Tja, først og fremst bør du ha noenlunde oversikt over antall spillere og hvor mye båndbredde CS krever. I tillegg bør du vel ha en SDSL-linje. Er det slik i CS at man kan laste brett fra servern som ikke finnes på klienten? I såfall må du ta høyde for det også. Dersom kun ADSL er tilgjengelig der du bor, bør du sjekke muligheten for å snu linje slik at den gode innhastigheten i stede blir uthastighet. Som Instict skriver er mye minne viktig; minimum 512MB om du spør meg. Nettverkskortet bør være bra også slik at det ikke belaster prosessoren i stor grad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå