JvhCossie Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hmmmm..... nevnte visst BMW.. ble stilt da.... :!: :!: :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Vel, fart og spenning er vel så flott. Men design + fart og spenning er enda bedre. Behold, the BMW M5 2004-model: Eller hva med M6: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hmmmm..... nevnte visst BMW.. ble stilt da.... :!: :!: :!: BMW er fine biler de. Liker den nye 5-serien. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) *jeg leste ikke sammenhengen bra nok* Endret 18. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
JvhCossie Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Synes nå den forrige utgaven er et hakk finere jeg da.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 *jeg leste ikke sammenhengen bra nok* Ok, hva med en gammel Mustang. 1000 ganger finere enn alle muskelSierraene til sammen: Og denne var ikke strøken en gang. Lenke til kommentar
JvhCossie Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 *jeg leste ikke sammenhengen bra nok* Vel.... er ganske stø på at Cossie er en gøyal bil for lite penger jeg da..... men som bruksbil er BMW 5 serie drømmen... er ikke mange pakkiser med 5 serie..... stort sett bare 3 serie, honda og Audi A4..... Lenke til kommentar
JvhCossie Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 *jeg leste ikke sammenhengen bra nok* Ok, hva med en gammel Mustang. 1000 ganger finere enn alle muskelSierraene til sammen: Og denne var ikke strøken en gang. Nye Mustangen er fin men de gamle er bare for Cruising... Finnes ikke veghollning Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Vel i Norge så er vel cruising ca det eneste en muskelbil kan brukes til, dvs om du ikke bor i nærheten av en bane. Jeg er en av de som faktisk liker å kjøre litt sakte. Grunnen? Da får jeg bedre tid til å nyte all den møkka høyttalerne mine spyr ut. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hvorfor skal vi ikke sammenligne med nye biler? Han forteller jo om hvor fin cosworthen hans er, og at han kjører fra S2000, EVO og det som er. Og du snakket om Cosworther som kunne kjøre fra GT'en, trimmede cosworther, da må det nesten bli rettferdig at man finner en trimmet GT. Lenke til kommentar
JvhCossie Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Vel i Norge så er vel cruising ca det eneste en muskelbil kan brukes til, dvs om du ikke bor i nærheten av en bane. Jeg er en av de som faktisk liker å kjøre litt sakte. Grunnen? Da får jeg bedre tid til å nyte all den møkka høyttalerne mine spyr ut. å hva i all verden er det du skal med en sånnen da??? :!: Lenke til kommentar
JvhCossie Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hvorfor skal vi ikke sammenligne med nye biler? Han forteller jo om hvor fin cosworthen hans er, og at han kjører fra S2000, EVO og det som er. Og du snakket om Cosworther som kunne kjøre fra GT'en, trimmede cosworther, da må det nesten bli rettferdig at man finner en trimmet GT. Fordi i europa er det så dyrt med nye biler med stor motor pluss at homologeringen til Rally og RallyCross er borte så det lønner seg ikke å produsere slike biler lenger.... Man har jo japsebiler da men de er på samme stadiet som europeerne var på 80-tallet.... V-tec-VVti osv er ikke funnet opp i japan men ble utprøvd i RallyCross på 80 tallet i en Audi S1 med 2 overliggende kamaksler og 25 ventiler.... Lenke til kommentar
JvhCossie Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Tydligvis stille igjen..... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Trippelpost. Gratulerer! Lenke til kommentar
JvhCossie Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Takker!! Og det bryr deg???? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Det stider mot reglene på forumet, da det kan karakteriseres som ekstrem-bumping, eller noe sånnt. Det at du kalte våre nye landsmenn for pakkiser kan tolkes ganske rasistisk også, så det strider nok også mot relgene. Hva er det egentlig du vil fram til med disse postene dine? Hvis du vil overbevise folk om at Cosworth er best, kan du godt svare på spørsmålene til folk og legge ved gode argumenter, ellers er postene/utsagnene dine lite verdt. Jeg venter forøvrig fortsatt på den lille utfordringen som ble gitt deg i sted. Jeg kan godt si at jeg liker flere biler fra 80-tallet, så jeg kan sammenligne med annet enn det aller nyeste. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hvorfor skal vi ikke sammenligne med nye biler? Han forteller jo om hvor fin cosworthen hans er, og at han kjører fra S2000, EVO og det som er. Og du snakket om Cosworther som kunne kjøre fra GT'en, trimmede cosworther, da må det nesten bli rettferdig at man finner en trimmet GT. Agree. Jeg skulle gjerne likt å se en film hvor en cossie flisa en carrera gt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) JvhCossie ble fjernet fra dette forumet tidligere i kveld. Trist. Shittin' ya! Se hvor gøy jeg har det! Endret 18. desember 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 JvhCossie ble fjernet fra dette forumet tidligere i kveld. Trist. ble han utestengt ? hvorfor det ? Lenke til kommentar
nord Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) har en liten ting for riskokere,jeg. edit: kan jo ikke glemme gode gamle Gunter fra tyskland. Endret 18. desember 2004 av nord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå