ahpadt Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Tot rebuilt 02/04 The car is 110% X-track 6 speed seq. 8,5/9" Aktive diffs.The car is built like rally cross div 1. Engine is the same speq as dermond carnegie english champion.774bhp and 850nm for trackdays and 220 hp for road use Har du noen reelle tall, som 0-100 eller toppfart? Hestekrefter kan si så mangt. BTW: Så _griseharry_! Lenke til kommentar
JvhCossie Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Cossie-fun!! Lenke til kommentar
JvhCossie Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Holdt føge med en slik på vålerbanen jo..... :!: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Er utseende alt? For alt du vet kan du stå igjen som en liten ape i røykskyen til den. Endret 18. desember 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
JvhCossie Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Bilen til hafsengen gjør 0-100 på i underkant av 2 sek.... firehjulssladd på tørr asfalt er ikke lett og krever MYE effekt!!! Denne bilen er verdenskjent!!!! Prislapp: 150000 euro..... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Spoilere og neon er HARRY!!!!! Hva var det du sa om spoilere, sa du? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Bilen til hafsengen gjør 0-100 på i underkant av 2 sek.... firehjulssladd på tørr asfalt er ikke lett og krever MYE effekt!!! Denne bilen er verdenskjent!!!! Prislapp: 150000 euro..... Topphastighet? Lenke til kommentar
JvhCossie Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Spoilere og neon er HARRY!!!!! Hva var det du sa om spoilere, sa du? Sånne Fast and furios vinger eller hva dere nå kaller det er harry!!!! Bedre med originaldeler som faktisk har en effekt..... De aluvingene har ikke noe downforce og bare bremser bilen..... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Det jeg er litt redd for er at den lille cossien din vil tape. Det er fordi Carrera GT er orginal, og etter et par mnd med et par ingenører så vil den nok si takk og farvell til cossien. Lenke til kommentar
JvhCossie Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Bilen til hafsengen gjør 0-100 på i underkant av 2 sek.... firehjulssladd på tørr asfalt er ikke lett og krever MYE effekt!!! Denne bilen er verdenskjent!!!! Prislapp: 150000 euro..... Topphastighet? Ved endring av utveksling kan man nok komme opp i 350-370 km/t.... Men hvor kan man kjøre så fort i norge???? Veit du hvor smal en norsk vei er i 250 km/h???? toppfart er bare tull!!!!! 300 på autobahn er greit men ikke i norge..... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Ved endring av utveksling kan man nok komme opp i 350-370 km/t.... Men hvor kan man kjøre så fort i norge???? Veit du hvor smal en norsk vei er i 250 km/h???? toppfart er bare tull!!!!! 300 på autobahn er greit men ikke i norge..... Hele greia vil sikkert dette sammen ved sånne hastigheter. Lenke til kommentar
JvhCossie Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Det jeg er litt redd for er at den lille cossien din vil tape. Det er fordi Carrera GT er orginal, og etter et par mnd med et par ingenører så vil den nok si takk og farvell til cossien. Det som er litt snodig er at det må ingeniører til for¨å bygge grom porsche mens bilen til Hafsengen har motor bygd av Et lite verksted i norge...... Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Cossie er grisestygge biler. Hjelper ikke at de har motorkraft. ville valgt en STi fremmfor en Cossie anytime. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Spoilere og neon er HARRY!!!!! Hva var det du sa om spoilere, sa du? Sånne Fast and furios vinger eller hva dere nå kaller det er harry!!!! Bedre med originaldeler som faktisk har en effekt..... De aluvingene har ikke noe downforce og bare bremser bilen..... Merkelig at de bruker lignende alu-vinger i billøp i høyere klasser da. Luftmotstanden øker vel proposjonalt med kvadranten til farten, så det skal store krefter til for å holde sånne hastigheter, og ikke minst sinnsyke krefter i ramme og resten av bilen for at den skal holde sammen. Lenke til kommentar
JvhCossie Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Ved endring av utveksling kan man nok komme opp i 350-370 km/t.... Men hvor kan man kjøre så fort i norge???? Veit du hvor smal en norsk vei er i 250 km/h???? toppfart er bare tull!!!!! 300 på autobahn er greit men ikke i norge..... Hele greia vil sikkert dette sammen ved sånne hastigheter. Finnes ikke en japansk bil som har vunnet Rallycross Div 1/Gruppe B.... Ford RS200 og Audi SportQuattro S1 er det villeste som noensinne er laget.... En Ford RS200 EVO har verdensrekord i 0-100 som serieproduserte gatebil.... 2.8 sekunder, Mercedes McLaren kommer på 2 plass med 3.2...... Porschedriten er jo bare ei litt modernisert boble som er jævelig overprisa.... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Det jeg er litt redd for er at den lille cossien din vil tape. Det er fordi Carrera GT er orginal, og etter et par mnd med et par ingenører så vil den nok si takk og farvell til cossien. Det som er litt snodig er at det må ingeniører til for¨å bygge grom porsche mens bilen til Hafsengen har motor bygd av Et lite verksted i norge...... Det er fint med en bil hvor alt er perfekt, og ikke 70%. Lenke til kommentar
JvhCossie Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Spoilere og neon er HARRY!!!!! Hva var det du sa om spoilere, sa du? Sånne Fast and furios vinger eller hva dere nå kaller det er harry!!!! Bedre med originaldeler som faktisk har en effekt..... De aluvingene har ikke noe downforce og bare bremser bilen..... Merkelig at de bruker lignende alu-vinger i billøp i høyere klasser da. Luftmotstanden øker vel proposjonalt med kvadranten til farten, så det skal store krefter til for å holde sånne hastigheter, og ikke minst sinnsyke krefter i ramme og resten av bilen for at den skal holde sammen. De er nok litt annerledes konstruert enn de fra torshov..... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 En Ford RS200 EVO har verdensrekord i 0-100 som serieproduserte gatebil.... 2.8 sekunder, Mercedes McLaren kommer på 2 plass med 3.2...... Porschedriten er jo bare ei litt modernisert boble som er jævelig overprisa.... Jeg ville aldri i verden betalt 150k euro for en cossie ihvertfall.. Carrera GT har et nydelig design, i motsetning til cossie. Udiskutabelt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Er utseende alt? Uansett hva det er snakk om; JA. Lenke til kommentar
JvhCossie Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Men hva slags biler har dere idioter her da???? Lå etter 2 imp. WRX som snura på Våler.... den ene ble vrak etterpå.... Jeg lo ganske godt da.....: :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå