Purify Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Herregud for en UFATTELIG stygg bil. IMO. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Elsker når jeg ser en heftig V12-er stikke ut gjennom panseret V8... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Den er ekstremt harry altså, lenge leve japanske biler. Her høres det ut som om du refererer til Cossie som en japansk bil. Den er vitterlig amerikansk, men akk ja - internet byr meg daglig opp til misforståelsens herlige dans. Trodde Sierraen ble produsert i Europa, jeg ikke Usa... Uansett, jeg ville nå ha valgt denne istedenfor Sierra, og Kebabtraller (les Bær meg Wekk) Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 WTF WTF WTF WTF WTF????? NORSKE SKILTER PÅ SKYLINE???? hvordan i hamperæva fikk han til det? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Var vel bare å importere en vel? Billig var det vel ikke. Men moro å være med ham på "rånehjørnet" en lørdagskveld. Mange som sendte lange blikk etter den. :!: Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Visste du at skyline har rattet på feil side? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Visste du at skyline har rattet på feil side? Jepp, bilen er egentlig kun beregnet for salg i Japan og England. Like morsomt hver gang man skal bruke blinklys og i bomringen uten brikke. Men det er en sinnsykt morsom bil å sitte på i, bare synd jeg ikke fikk love til å kjøre... Endret 18. september 2004 av Wipeout Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 WTF WTF WTF WTF WTF????? NORSKE SKILTER PÅ SKYLINE???? hvordan i hamperæva fikk han til det? Da må jeg bare støtte denne da Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Elsker når jeg ser en heftig V12-er stikke ut gjennom panseret V8... Nei, V8 er standard muscle cars. Har du ikke sett den nye "huskeikkehvadenheter,menvarnettopppåenfilm" ? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Slik? Tror herr Sagen kjøpte bilen av han som eier Skylinen på bildet mitt, han henta nemlig inn 2 stykker. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ford er så fantastisk stygg bil.. unntatt Mustang Lenke til kommentar
Veronica_ Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Er du mann veronica? Selvfølgelig er jeg ikke mann!! Virker det sånn...?ikke bra... Lenke til kommentar
Veronica_ Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Sierra er forferdelig. Uansett. Veronica er ei bondejente som henger med de "heftige rånerene" fra bondebyen, lukter det til og med gjennom masse HTML og PHP scripting Japanske biler er det beste, med Nissan Skyline på toppen og Honda NSX på en close second. Skal vi snakke amerikanske er Corvette, Dodge og alla heftige musclecars tingen Elsker når jeg ser en heftig V12-er stikke ut gjennom panseret :Dq Tro hva du vil,det gjør du jo uansett merker jeg!! hehe... Lenke til kommentar
nord Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 jeg liker veilside sin måte å gjøre ting på *sukk* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 http://www.veilside.com/veilsideusa/aero/mitsu/Lancer8F.jpg*sukk* Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Kjøp deg en Sierra Cosworth! *Tips for livet* MVH Veronica. "ok" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Verste tipset noensinne! "Interessert i et kamera? Da må jeg anbefale Goldstar!" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Det som skremmer meg er at jeg tror Veronica faktisk liker sierra. Det er litt skremmende. Cosworth er greit nok, om det ikke er en rævkjørt og STYGG sierra (alle sierra'er er stygge). Da ville jeg heller bare hatt en cosworth motor. Heia riskokerne! Lenke til kommentar
Veronica_ Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Det som skremmer meg er at jeg tror Veronica faktisk liker sierra. Det er litt skremmende. Cosworth er greit nok, om det ikke er en rævkjørt og STYGG sierra (alle sierra'er er stygge). Da ville jeg heller bare hatt en cosworth motor. Heia riskokerne! Selvfølgelig digger jeg sierra,og sierra cosworth! Lar deg bli skremt jeg da...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå