Rob3rt Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Morn. På HP2424M svitsjene kan man koble fra 2 av viftene uten at det går utover ytelsen på svitsjen. Men jeg lurer på 2224, noen som har erfaring med denne, vil helst koble fra alle viftene, så den blir helt stille... Eller vil den bli ødelagt? (det gjør ingenting om den blir ødelagt, så om den varer i noen måneder før den blir ødelagt går det greit), men bare den ikke begynner å brenne Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Ingen som vet dette.... ? Må jeg eksperimentere og se hva som skjer? Lenke til kommentar
Borf Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Viftene er der vel for når switchen blir brukt mykje, og på minimal bruk så blir ikkje den så allt for varm, og den børde ikkje ta noe særlig skade av å stå uten vifte. Det kan hende det går ut over ytelsen viss den blir for varm, er egentlig berre å teste. Og den vil klare seg mykje bedre uten vifta om den står frit i eit rom, i motsetnig til viss den står i eit rack med mangen andre ting som lager varme. Du kan og bytte ut den vifta med ei som ikkje bråker så mykje. Og eg forstår problemet med støy ifra HP switcher, eg har ein HP 2524 sjølv den bruker eg kun på lan for då er det så mykje vifteestøy ellers. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Okei takk, det blir altså uansett ikke brannfarlig.. Den skal stå i et rom.. Det er kommet en ny utgave av 2524 switchene nå som ikke bråker så mye, de forrige hørtest jo ut som et propellfly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå