Cera Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg sitter i utlandet, jeg klarer og sende sms, men ikke motta. Saa jeg lurer paa om det kanskje er servicesenternummeret er feil paa mobilen min, det som ligger inne er:+4792001000 Skal dette väre et annet? Hva kan dette ellers skyldes? Lenke til kommentar
Ringo_star02 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Nr er rett.. Kan være operatøren i det landet du er i som er problemet. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Jeg har faatt bekreftet at meldingene jeg sender kommer frem i Norge, utrolig irriterende. Lenke til kommentar
KAFFEGUD Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Gå inn på netcom.no og sjekk om det står at man ikke kan motta meldinger i det landet du er i, eller med den opperatøren du benytter der nede. Om ingen slike annmerkninger finnes, så ringer du +4792 05 050 eller sender en mail til netcom kundeservice. Lenke til kommentar
tinyworks Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Gå inn på netcom.no og sjekk om det står at man ikke kan motta meldinger i det landet du er i, eller med den opperatøren du benytter der nede. Om ingen slike annmerkninger finnes, så ringer du +4792 05 050 eller sender en mail til netcom kundeservice. Nummeret er +47 924 05050 Mest sannsynlig har den operatøren du har valgt sperret for innkomne SMS fra utlandet. I Frankrike og til tider i Spania, gjøres slike sperringer av den lokale operatøren, slik at belastningen på SMS-server ikke blir for høy. Dette vil jo skape problemer for deres egne nasjonale kunder, og det vil de ikke ha. tiny Lenke til kommentar
Tigerstaden Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Slettet Endret 7. oktober 2004 av Tigerstaden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå