Goophy Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Han ville ikke bli. Har blitt spurt et par ganger etter hva jeg har fått med meg... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) grattis igjen psilocybe jeg håper for all del at neste moderator-stilling blir bydt til Snowdog den faller nok i bra smak hos forumstyret ja. PS: For de som ikke veit var SnowDog brukermoderator en stund og så ble han sparket ut av posisjonen. Tipper det ikke er så lurt å si noe mer om saken Vel vet du egentlig noe mer om saken? Skal ikke mer innpå saken men det eg husker at eg fikk noe rare og uklare begrunnelser for det. Kanskje forumstyret ikke liker helt at eg så "seksuelt frigjort" og aktiv i OT eller noe. Var vist noen andre som....nei vi lar det være. Gratulerer Psilocybe! Endret 19. september 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Grattulerer psilocybe! Nå skal det nok ble fart på ord delinga Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Fint for menneske heten at du ble bruker moderator psilo cybe.. håper, og tror, du gjør en god jobb. (ord deling med vilje) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Synes han er streng, men flink. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Synes han er streng, men flink. Det er jo sånn det skal være Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 En mod som er mest aktiv i søppel ? Er det noe lurt da Kan du si B|Real? Kan du si "Militærtjeneste" ? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Gratulerer psilocybe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå