Artistic.Hipster Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 warn for ord deling nei Grattis Psilocybe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Der ja. Får håpe det blir system i rotet nå da. Lykke til, psilocybe. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Gratulerer, psilocybe har allerede stengt en tråd. Lenke til kommentar
salif Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Gratulerer, psilocybe har allerede stengt en tråd. Wow Gratulerer Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 En mod som er mest aktiv i søppel ? Er det noe lurt da Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 En mod som er mest aktiv i søppel ? Er det noe lurt da Jeg tror han vil gjøre en god jobb som moderator. Kanskje det blir litt ekstra tilsnakk for 160-tegn-språk osv nå..? Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 En mod som er mest aktiv i søppel ? Er det noe lurt da Kan du si B|Real? Grattis psilo. Make the streets unsafe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Takker og bukker for alle gratulasjoner. Håper dere blir fornøyd med jobben. Må også si at jeg liker det jeg ser angående rapporteringer av brudd på reglene. Flinke brukere. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) sikkert en fin fyr, gratulerer psilocybe Endret 20. september 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 grattis igjen psilocybe jeg håper for all del at neste moderator-stilling blir bydt til Snowdog Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Gratulerer. Han er rette personen. Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 grattis igjen psilocybe jeg håper for all del at neste moderator-stilling blir bydt til Snowdog den faller nok i bra smak hos forumstyret ja. PS: For de som ikke veit var SnowDog brukermoderator en stund og så ble han sparket ut av posisjonen. Tipper det ikke er så lurt å si noe mer om saken Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 grattis igjen psilocybe jeg håper for all del at neste moderator-stilling blir bydt til Snowdog den faller nok i bra smak hos forumstyret ja. PS: For de som ikke veit var SnowDog brukermoderator en stund og så ble han sparket ut av posisjonen. Tipper det ikke er så lurt å si noe mer om saken åja..det visste jeg ikke.. Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) grattis igjen psilocybe jeg håper for all del at neste moderator-stilling blir bydt til Snowdog den faller nok i bra smak hos forumstyret ja. PS: For de som ikke veit var SnowDog brukermoderator en stund og så ble han sparket ut av posisjonen. Tipper det ikke er så lurt å si noe mer om saken åja..det visste jeg ikke.. Nei, du er vel faktisk registrert etter episoden tror jeg, og da er det litt vanskelig å kjenne til saken Endret 18. september 2004 av Atpn Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Godt valg må jeg si. Lykke til Psilocybe. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Finally... Gratulerer psilocybe! Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Grattis fra meg og... Fler enn meg som at Snekker'n også blir moddis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå