idander Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Jeg har en stygg uvane med å knekke den lille låsepinnen på tp-plugger (RJ-45). Jeg mener å ha sett patch-kabler der pluggene er sikret med ekstra plastikk rundt låsepinnen slik at den ikke kan knekke. Har noen andre sett slike, og vet noen hvor jeg kan kjøpe disse? Jeg er lei av å ødelegge pluggene. hilsen Idar Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Uhm, du _kan_ jo alltids kjøpe RJ-45 uten låsepinne... :wink: Lenke til kommentar
letmein Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Clas Ohlson har alltids slike beskyttelses ting til pluggen.. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Du mener vel ikke ødelagt Buttplugg Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Den 2002-05-09 17:41, tintin77 skrev:Du mener vel ikke ødelagtButtplugg Satser du på å vinne NM i usaklighet eller noe? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Har noen andre sett slike, og vet noen hvor jeg kan kjøpe disse?Jeg er lei av å ødelegge pluggene.hilsenIdar Jeg vet at elkjøp har slike.. Såk ellers litt rundt på webshopper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå