Zocral Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg har problemer med "ny" PC og jeg har følgende komponenter: Asus P4C800 -E Deluxe Pentium 4 2,8 GHz Prescott OCZ PC-3200 EB Dual Channel Platinum R-2 Samsung Spinpoint P80 160 GB S-ATA Asus V9999 GF 6800 GT 128MB DDR AOpen H600B m/350 w PSU (har en NorthQ 4001 tilgjengelig - ikke oppakket da jeg først ville se om den som kom med kabinettet var nok.) Jeg har ingen programvare på hardisken da jeg ønsker å innstallere alt fra scratch. Egentlig snubler jeg helt i starten fordi jeg klarer ikke å komme meg til dos promtet! Noen ganger kommer jeg inn i Bios-menyen med helt klart skjermbilde, andre ganger skurrer skjermbildet noe - dog lesbart, men nå er skjermbildet fullstendig ulesbart? Jeg har registert at dersom jeg holder meg borte fra PC'n noe virker det som det er større sjanse for å komme inn i Bios menyen. Jeg har ikke gjort annet i Bios enn å omdefinere boot prioritering (floppy, DVD, HDD). Har noen råd om hva jeg kan gjøre? Noe som jeg fullstendig overser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå