Jimstar Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 hei. Nå har det kommet en til pc i huset. Min. Men problemet er at jeg ikke har router, og d er bare én kobling i speedtouch modemet mitt (har telenor ADSL med rundt 715 kbit/s i nedlastingshastighet og 108 i Opplastingshastighet.) så skal kjøpe en D-link router. Men den linja jeg har er så dårlig for gaming, og jeg får vondt i hodet av å tenke på hvor dårlig det blir hvis man delern på 2 pc'er. Telenor har heller ikke oppgradert den til noe bedre.. Så om noen kan hjelpe meg ved å evt. komme med et forslag om en bedre linje til ca samme prisen, eller om noen kanskje vet om d kommer noen oppgraderinger i telenor for min linje...? takk på forhånd JamesT Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 hei. Nå har det kommet en til pc i huset. Min. Men problemet er at jeg ikke har router, og d er bare én kobling i speedtouch modemet mitt (har telenor ADSL med rundt 715 kbit/s i nedlastingshastighet og 108 i Opplastingshastighet.) Hvis det modemet er ganske nytt er det en router, sjekk dette: Thomson SpeedTouch 510i ble levert i to versjoner, en modemversjon og en routerversjon. Om du er usikker på hva du har, kan du sjekke serienummeret på undersiden av modemet/routeren. Modemversjonen har serienummer: MBTN624MPxx, routerversjonen har serienummer MBTN624MQxx. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 (endret) wow! sweet dude. Arg modemet er inne hos søstern min Men Ville vært fint om noen kunne kommet med forslag til en annen linje, altså en bedre.. Takk Endret 15. september 2004 av JamesT^ Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 wow! sweet dude. Arg modemet er inne hos søstern min Men Ville vært fint om noen kunne kommet med forslag til en annen linje, altså en bedre.. Takk Annen linje? Må ha router uansett hvilken linje du har når du skal ha flere maskiner på nett. Og er det ikke bare å gå inn til søstern din da? Lenke til kommentar
Steinar2k Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 www.lyse.no www.catch.no www.bkk.no aldri -> www.ngt.no Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 www.lyse.nowww.catch.no www.bkk.no aldri -> www.ngt.no ok! Bkk sin så bra ut! 1024 linje til 399.. det er 50 kr mer enn min linje Og mye bedre =D kan man bruke samme modem som man brukte på telenor, eller må jeg finne masse nye ting? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Bluecom sin linje er ra og prisgunstig. Altså den til 399, 1500/512. Den har jeg, og den funker utmerket Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 wow! sweet dude. Arg modemet er inne hos søstern min Men Ville vært fint om noen kunne kommet med forslag til en annen linje, altså en bedre.. Takk Annen linje? Må ha router uansett hvilken linje du har når du skal ha flere maskiner på nett. Og er det ikke bare å gå inn til søstern din da? Det er ikke sant. Bluecom deler ut flere IP-adresser per linje, så eneste en trenger er en switch for deling av internett med bluecom. Jeg har ingen router hjemme men deler allikevel linja på 3 pc'er (+ noen til i noen helger ) Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Bluecom sin linje er ra og prisgunstig. Altså den til 399, 1500/512. Den har jeg, og den funker utmerket Har den samme.. synd jeg ikke har tilgang på 1,5mb.. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 bak på min speedtouch står det ingenting i nærheten av de tallene, men det går fint. det eneste jeg trenger å vite er : hva trenger jeg for å få brukt bluecom? Hvilke ting kan jeg beholde, hva MÅ jeg ha, og er det en router? om det evt. er en nettside, please link meg=)) Men det er diggest om jeg får hjelp av noen som faktisk kan si det til meg:) Thx Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 haha.. hjemme telefonen er bugga, så jeg kan ikke få skjekka hvilken linje jeg kan bestille Menmen.. får vente til en annen gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå