Lunitari Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hei! Lurer på hvorfor redaksjonen legger inn karakterer i webshopguiden når dere skriver kommentarer til brukerne? Dette gir jo et skeivt inntrykk av totalvurderingen....: Karakter: 6 Melding til alle lesere: PCutstyr.no har i en lengre periode i vinter/vår hatt problemer i forbindelse med omlegging til nytt system og nye rutiner. Dette har de selv varlset om på sine nettsider under hele perioden. Erfaringer fra denne perioden er derfor fjernet, siden en del av de ikke vil være representable for PCutstyr.no slik de er i dag etter omleggingsperioden. Dere kan lese PCutstyr.no sin egen kommentar på: PCutstyr.no sin informasjonsside i Webshopguiden Mvh Webshopseksjonen, Hardware.no Innsendt av: Webshopseksjonen, Hardware.no, 22/06-2004 Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Er vel bedre at de gjør det. Skal webshoppene tale sin egen sak blir de jo litt innhabile. Lenke til kommentar
Lunitari Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 helt greit at red. skriver kommentarer, reagerte bare på at de hadde gitt dem karakteren 6 her.... Lenke til kommentar
oycob Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 tja, litt dumt å gi 6 selvfølgelig, men er jo like dumt å gi en annen karakter. De mangler rett og slett et sted å skrive meldinger til brukerne Men en 6-er fra eller til spiller da ikke så voldsom stor rolle for en butikk som har ganske mange stemmer her, så saken er vel helt grei egentlig. Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Bør en ikke da fjerne en haug av erfaringene gjort med Komplett og, etter de gikk over til SAP, og fikk en haug problemer p.g.a det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå