Blaster2k Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Hola, nå har jeg laget en liten fish til min side, jeg er fullt klar over at den kan gjøres bedre, men jeg vet ikke hva eller hvordan. Noen gode tips? For å bynne selv, så det gjort seg om jeg hadde laget en logo Takk. Endret 15. september 2004 av Blaster2k Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Den var grusomt liten :| ...og ALDRI bruk antialiasing på pixelfonter ala den du har i menyen. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Kunne godt ha lagt ut et litt større bilde, litt vanskelig å se når det ble så lite.. Som du selv sier, siden trenger en skikkelig header, blir nok i det kjedeligste laget uten den synes nå jeg. En annen ting som ikke falt helt i smak, var font valget på menyen din, ut i fra det jeg kunne se av det lille bildet.. Kanskje litt for stor skrift i forhold til sideoverskriften din? Kanskje en mørkere blåfarge på "hovedsiden" din hadde gjort susen? Vet ikke om dette hjalp deg noe jeg men, prøvde hvertfall her jeg sitter, midt inni eksamens lesningen Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Sitter på skolen nå, skal prøve å lage et nytt utkast senere Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jupp, du må nok ha det mye større. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå