Savi0n Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Hva om Gamer.no mekker et gigantisk lan, jeg kommer iaff fiks wow pvp compo selv om det ikke er så mye mulig:P Hva syns dere:)? Endret 15. september 2004 av Savi0n Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hadde blitt fett, hvem hvor skulle det blitt? Dessuten så tror jeg TST & co har nok å henge fingrene sine i.. Lenke til kommentar
Savi0n Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 hehe var bare en liten tanke hadde vært kult tough . Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 De kommer vel til å kaste ut alle med warez uansett, så da sitter man igjen med et lan på, tja.. 5 stk? Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 De kommer vel til å kaste ut alle med warez uansett, så da sitter man igjen med et lan på, tja.. 5 stk? Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det er selvsagt et spennende forslag, men det er også ufattelig mye jobb å arrangere et LAN-party. Vi har veldig mye å gjøre med Gamer.no fra før, og jeg tviler på at vi har ressurser nok til å kunne gjennomføre et slikt LAN-party. Ikke minst er det et økonomisk spørsmål. Vi får se hva tiden viser, og kanskje noen erfarne folk til og med vil hjelpe oss? Men vi kan ikke klare dette alene. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Til Gamer.no Ta kontakt med oss om dere er interessert i å få til ett skikkelig lan.. [email protected] Vet at hw.no har prøvd dette før, og det gikk ikke så bra, og det var nok egentlig bare ett resultat av at de som stod bak ikke hadde kompetansen og erfaringen til å arrangere det. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Til Gamer.noTa kontakt med oss om dere er interessert i å få til ett skikkelig lan.. [email protected] Vet at hw.no har prøvd dette før, og det gikk ikke så bra, og det var nok egentlig bare ett resultat av at de som stod bak ikke hadde kompetansen og erfaringen til å arrangere det. Kunne ikke sendt en ordentlig mail istedet for å poste det her? Blir jo som indirekte reklame... Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Indirekte? jeg ville jo heller si direkte da men., Poenget var at hvis de er interessert så tar de kontakt med meg, og ikke omvendt. Jeg gidder ikke dytte ned ett arrangement i halsen på noen som ikke vil ha det.. Så derfor regner jeg med at hvis de er interessert så tar de kontakt, og er de ikke interessert så er de ikke det... Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Og hvor skal det være henne? Litt reklame skader ingen so no problem Syns at de som foreslår Oslo kan dra ett visst sted (Fex Nordpolen elns) for der er det nok av LAN. Ta fex Kristiansand ... Neida, Sånn midt i Sør Norge, så Stavanger folk, Bergensk folk, Oslo folk og alle andre kan ha mindre enn 3 timers kjøring Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Vi har nok en del ekspertise på sånt internt også, ref Visions of Chaos og Oxygen Network Organizers. Jeg tror kanskje at ikke akkurat et tradisjonelt dataparty er tingen, men heller satse på organiserte konkurranser som avvikles delvis på nett og med finaler på et avtalt, fysisk sted er en mer morsom greie. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Nå har jo gamer.no lesere fra hele landet, så det mest rettferdige hadde vært å hatt lanet midt i Norge, mon stemme går til Trondheim. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Stavanger e byen! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Nå har jo gamer.no lesere fra hele landet, så det mest rettferdige hadde vært å hatt lanet midt i Norge, mon stemme går til Trondheim. Nettop. Der i blandt synes jeg Stavanger, Kristiansand, osv er de ganske dårlige forslag. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg ville ALDRI reist til Stavanger, Bergen eller andre byer på vestlandet for og være med på et lan! Det ville også vært svært optimistisk og håpe på at det kom noen nordlendinger. Derfor et sentral sted i sør/midt Norge, mener nå jeg. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Trondheim er en ok ide, men det krever ENDEL planlegging.. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg ville ALDRI reist til Stavanger, Bergen eller andre byer på vestlandet for og være med på et lan! Det ville også vært svært optimistisk og håpe på at det kom noen nordlendinger. Derfor et sentral sted i sør/midt Norge, mener nå jeg. Du har et poeng, men det er desverre slik at det bor ganske mange mennesker her i sør som har en grei avstand til disse stedene. Men selfølgelig kommer det ann på hvor mange folk en regner med på et sånt lan da. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 NOpe. Mer sør, få som spiller CS over Trondheim er det ikke? Alt for langt Nord for folk fra Oslo, Kristiansand og Stavanger etter min mening;) Lenke til kommentar
cairn Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 NOpe. Mer sør, få som spiller CS over Trondheim er det ikke?Alt for langt Nord for folk fra Oslo, Kristiansand og Stavanger etter min mening;) Hehe du vet det er cirka 80 mil å kjøre fra Kristiansand til Trondheim (32 til Oslo, 50 til Trondheim).. Til sammenligning er det over 110 mil fra Tromsø til Trondheim. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Oslo-området som alle andre sværinger? Bor selv i Kristiansand, og Oslo er jo det som er nærmest 4/5 av Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå