sickboi Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 har en ny og kraftig pc, men den har begynt å hakke når jeg spiller mp3 filer og skriver samtidig. klarte å fikse dette en gang før, men har nå helt glemt hvordan jeg gjorde det. noen som har tips? Lenke til kommentar
|Dark| Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Fint om du hadde skrivd opp specs også da, så det var litt lettere å si no svar.. Lenke til kommentar
corky Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Dersom det er Pentium4 cpu du har, kan det hjelpe å installere Intel Accelerator. Denne skal visstnok øke hastighet mellom harddisk og cpu. Hadde liknende problem som deg før jeg installerte Intel Accelerator. Men du har vel kanskje AMD Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Legg ut en link til hvor eg finner intel accelerator da...?? Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 har amd... og bruker winamp til å høre mp3 filer med... Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Men hva slags maskinvare er det du har? Hovedkort, cpu e.t.c. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Dette fikset vi enkelt på kompisen min sin pc vet at vi aktiverte DMA for IDE-enheter i BIOS Av en eller annen håpløs grunn er dette deaktivert på nye BIOSer som standerd Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 tåpelig spm..men hvordan kommer man inn i BIOS? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det må du nesten sjekke i manualen til hovedkortet ditt. På de fleste hovedkort skal man trykke inn DEL når den første skjermen kommer opp når du starter opp maskinen (det står ofte "press DEL to enter setup" eller noe). Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 hvor i biosen kan man aktivere dette da? finner det ikke noe sted.... mange menyer å velge i etc.. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Prøv integrated peripherals eller lignende. Gå inn på IDE-kategorien. Sjekk manualen din og let deg frem! Det har i hvert fall noe med IDE å gjøre! Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 (endret) har nå funnet ut at det bare hakker når jeg bruker winamp. men fungerer fint når jeg bruker winmedia. skjønner ikke hvorfor? Endret 15. september 2004 av sickboi Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 har nå prøvd å gå inn i device manager å setter IDE/ATA/ATAPI controllers til PIO mode....da sluttet det å hakke. dette vil vel ikke ha negativ effekt på andre programmer eller pc'en generelt....eller? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Winamp er teit, synes nå jeg. Etter å ha sett meg lei så gikk jeg over til quintessential player. Denne er finfin. Mongo originalskin, men hvis du bytter til iTunes-skin, så funker det bra. Ligger her: http://www.quinnware.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå