fraber Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Ja, ja så var det høst igjen og lynet tok pcen. Lurer på om jeg skal kjøpe A64 3200+ på 754 socket og en ny ram brikke siden denne kjører baare singel ram. Resten av pcen virker så det er bare til og skifte ut cpu, ram, og hk. Noen forslag til komponenter jeg bør ta? Spiller ikke noe særlig med den men bør yte litt til hverdagsbruk. Takker for svar. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 754 er mest for pengene for tiden, men ikke like fremtidsrettet som 939. En hvilken som helt 754 prosessor vil fungere fint, her er det lommeboka som bestemmer. Når det gjelder ram er amd 64 systemer glade i stramme timings, hvis jeg skulle anbefale er par merker lander jeg på corsair og ocz. Skal du overklokke så ikke velg minne som er så fytktelig kvass på timingsene slik at du har noe å gå på. Et hovekort med nforce3 250gb er å anbefale. Her er det jo mange å velge i, men om jeg skulle velge et par merker her også så lander jeg på msi eller gigabyte. Fotrinnsvis: komplett netshop netshop Det siste er nok overkill for den vanlige bruker, men tok det med da kortet er meget bra. Det andre gigabyte kortet er på mange måter en lillebror. Lenke til kommentar
fraber Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Ser ut til at jeg går for det Platinium kortet, har to svidde corsair 2*256 matchet og var veldig fornøyd med dem. Har ikke så mye penger nå så jeg tror jeg går for 754, 939 blir litt dyrt. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Det er trist med lyn, men aldri så galt at det ikke er godt for noe. Du får da ny pc Endret 15. september 2004 av ^fmj Lenke til kommentar
fraber Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Sant det. Har hatt samme pc i nesten et år, like før den får rynker Passet jo med litt oppgraderig nå. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Synd med lynet som slo ned. Men kjekt med oppgradering. P.S Ha du forsikring? Kan vere muligt du kan få igjen noko der. Lenke til kommentar
fraber Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Ja jeg har forsikring, helt uten egenandel og. De skal sende meg et skade skjema sså var det bare og fylle det ut sende det tilbake. Lurer på om det er mye avskrivning, brukerverdien er jo mye høyere enn salgsverdien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå