OscarWoHA Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Morn. Lette etter synspunkter fra moderatorene (og kanskje brukerne) om synspunkter på såkalte wannabe-moderatorer. Fant ingen lignende poster, så jeg starter en ny diskusjon her. Vi kommer alle over innlegg som burde vært uskrevne. Jeg reagerer med å bruke Rapportér-knappen, men enkelte ganger føler jeg lysten for å si min mening direkte til vedkommende. Et eksempel fra meg selv er dette: QUOTE (CobraM)Hvis dere absolutt skal se de bildene kan dere bruke en søkemotor i stedet for å oppfordre til regelbrudd. I ettertid synes jeg at jeg oppførte meg som en wannabe. Noe jeg ikke er stolt av. Hva synes dere om wannabe-moderatorer? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Syns det er greit å si fra at brukeren har brutt retningslinjene OG rapportere innlegget, jeg.. I hvert fall så lenge tråden ligger noenlunde høyt oppe på listen slik at et svar ikke har noe å si for trådens posisjon i systemet. Det at en vanlig bruker gjør vedkommende oppmerksom på at han har brutt retningslinjene betyr ikke nødvendigvis at han/hun har et sterkt ønske om å bli moddis, btw.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 QUOTE (Loomy @ 15/09/2004 : 12:11) Det at en vanlig bruker gjør vedkommende oppmerksom på at han har brutt retningslinjene betyr ikke nødvendigvis at han/hun har et sterkt ønske om å bli moddis, btw.. Enig. Har selv gjort en del oppmerksom på brudd på retningslinjene ved å se vedkommende en PM. Liker å gi folk en sjangse Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det du sa der syns jeg ikke er noe wannabe-moderator-greier. Værre er det når folk i tråder begynner å mase om feilpost eller avatarer og slikt. Da får det holde med en rapportering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 At folk svarer på en tråd, for å så si: "denne tråden er forresten feilpostet". Hvor vanskelig er det egentlig å holde kjeft og heller rapportere tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg