Zepticon Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hei... Jeg har brukt opera til å håndtere passordene mine på forskjellige sider, men nå er det tid for å rydde litt opp og instalere XP på nytt før SP2 kommer... Derfor lurte jeg på hvordan jeg skal lagre eller ta vare på de passordene som ligger i Opera... Er d en spesiell fil som inneholder dem eller? Hadde vært kjekt med litt hjelp siden jeg ikke kan alle utenatt... og blir derfor mye arbeid med å legge dem inn igjenn... Håper noen kan hjelpe... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) backup i opera edit: passord er da wand.dat Endret 14. september 2004 av Ktulu Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 takker Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Finner svar på dette i operas forum også. Dær kan du også finne svar på feks å ta bacup av bokmerker osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå