Digitize Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Jeg hadde tenkt å flashe HK bios nettopp (MSI K8N NEO2 S939), valgte DOS alternativet og ble bedt om å stappe inn i tom diskett. Fikk en feilmelding etter at det lyser grønt i floppy (jeg hører også at floppy driven "tar tak"). Jeg er usikker på hvor sikkert det er å flashe HK bios i Live Update 3 via "windows" alternativet (?) **EDIT ; jeg flashet bios i windows mode og pc'en gikk til helvete med fullt bios kræsj. Sjekk min post om dette her på forumet. Anbefaler INGEN å bruke dette alternativet, går til helvete 98% av gangene til de som prøver.** Dette er virkelig helt utrolig - jeg får ikke tilgang til floppy i windows XP ! Jaja, ledninger sitter riktig og den har strøm. Jeg fikk formatert 2 disketter istad, men så får jeg plutselig ikke kontakt (noen ganger går det, andre ganger ikke). Får feilmeldingen "An Unexpected I/O error" has occured, idet jeg prøver å formatere disketter. Etter litt googling fram og tilbake, så fant jeg dette her som definitivt er samme problem som jeg har ; http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;811839 Det står at problemet kan løses ved at jeg stiller på strøm settings til CPU i registry. Hvor sikkert er dette å gjøre ? (jeg har AMD FX-53, S939. Vil nødig ødelegge noe) Har noen vært borti lignende og har et annet enklere løsningsforslag ? Endret 19. september 2004 av Digitize Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Jeg sliter fortsatt med dette latterlige problemet. Noen som har tips / erfaring med dette ? Mvh. Digitize Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå