Torjus Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Enten så har jeg dårlig windows XP pro version eller så er windows 32 bit og AMD 64 _ikke_ laget for hverandre!!! Så mye buggs feks IE klikker hele tiden Av og til så fryser maskinen seg Winamp avslutter og jeg får feil mld av både microsoft og winamp :S Når kommer Windows 64 ffs Lenke til kommentar
stol Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 ingen av de jeg kjenner som har 64bit har dette probleme Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Kan ikke si at jeg kjenner meg igjenn i denne problemstillingen. Det finnes ingen ustabiliteter på denne maskinen og den er A64 basert. Dårlig psu kanskje? har du det så vil du oppleve ustabilitet. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 jeg tror også jeg ville lett andre steder etter feilkilden. Og kanskje oppdatert både bios og programmene du bruker. Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Har du prøvd å kjøre Adaware og Spybot? Kan jo være du har masse spyware inne. Sist jeg hadde slike ting på maskinen min så oppførte den slik som du beskriver der. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Har du prøvd å kjøre Adaware og Spybot?Kan jo være du har masse spyware inne. Sist jeg hadde slike ting på maskinen min så oppførte den slik som du beskriver der. ja Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hva med psu? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Chiftec 360w... Har bare 2 cdrom og 2 neon lys og 4 vifter... den skal greie det... EDIT: ja.. hk og alt det der og da seff Endret 15. september 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 lenge siden du formaterte? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 lenge siden du formaterte? Hmm.... max 1 mnd siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå